uhu en het is leuk enzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Komt uit Noorwegen.
Ik kwam er vorige week achter, en dat USB 2.0 niet op XP werkt zonder service pack 1 of 2quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom er sinds vandaag achter dat je USB1.1 kabels hebt en USB2.0.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kom er sinds vandaag achter dat je USB1.1 kabels hebt en USB2.0.
mijn digicam op usb 2 gaat ook flink snel hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:58 schreef spenky het volgende:
me ipod werkt ook op 2.0 gaa idd best snel
de tegenovergesteldequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:59 schreef Boeman het volgende:
the opposites, wat is dat?
Ze staan op de straatremixesquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:59 schreef Boeman het volgende:
the opposites, wat is dat?
Volgens mij is het ook de enige van ze.quote:
ohh je laptop is terug... twinview al geprobeert?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
Echt heel dom. Ik heb een externe harde schijf. Pomp ik daar een kabeltje in, zegt ie Snel apparaat op trage hub gevonden en ben ik 75 minuten bezig om 5 gig over te zetten. Pomp ik er een ander kabeltje in krijg ik geen melding en duurt het slechts 6 minuten. Ik dacht eerst dat Toshiba bij de reparatie er een 1.1 chip in had gezet in plaats van 2.0.
http://student-kmt.hku.nl(...)traatremixes.tk).zipquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ze staan op de straatremixes![]()
Niet dat ik vaak naar dat soort muziek luister![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:02 schreef spenky het volgende:
[..]
ohh je laptop is terug... twinview al geprobeert?
Wat een discriminatie weer voor niet-randstedelingen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
http://student-kmt.hku.nl(...)traatremixes.tk).zip
de Straatremixes deel 3
Ik ben normaal anti rap, maar ik vind hen wel grappig..![]()
Als je niet uit de randstad komt kan je beter niet luisteren![]()
Advies heet zoietsquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een discriminatie weer voor niet-randstedelingen.![]()
Oh ja! Even proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:06 schreef spenky het volgende:
[..]
deux monitores... watk toen had uitgelgd
nope... moet gewoon werken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht al dat het een programmatje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |