Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ze het niet hebben over het bloot wat je al in een gemiddeld FA reclamespotje ziet. Er was heel wat meer en langer en van allemaal te zien.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Swets en E.T saampjes,want![]()
is dat nog steeds zo, dat het bloot in beeld komt dan?
Of noemt die persoon 'onwijs veel naakt' de paar borsten en 2 leuters.
Ik heb de dames en heren hier toch ook echt vrij lang in beeld gezien, zij het via de spiegel
Dan hoeven ze het morgen niet te doen........quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze 's nachts afwassen?
Rob doet me denken aan "Storm" van Jiskefet's Debiteuren Crediteuren. Die lulde ook altijd zo heerlijk uit zijn nek.quote:
hahaha, dat is wel echt humorquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl Nathalie thee aan het zetten is
Maar een jointje is helemaal niet erg hoor!! Maar niet meer dan 3 per dagquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:09 schreef eborn het volgende:
Ja joh, laten we om 02.10 nog even flink aan de donuts gaan. Misschien kan Tanja nog een jointje nemen en Roel flink aan de lijm, one big happy family
Hihi...quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:03 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze het morgen niet te doen........
quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:09 schreef eborn het volgende:
Ja joh, laten we om 02.10 nog even flink aan de donuts gaan. Misschien kan Tanja nog een jointje nemen en Roel flink aan de lijm, one big happy family
Dagen duren heel kort als je in de bonen bent zonder tijdsbesefquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
Maar een jointje is helemaal niet erg hoor!! Maar niet meer dan 3 per dag![]()
Dus mag ze er 4 of 5 per dagdeel dat ze wakker isquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Dagen duren heel kort als je in de bonen bent zonder tijdsbesef
Minstens! Zolang ze het compenseert met voldoende slaap en eten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
Dus mag ze er 4 of 5 per dagdeel dat ze wakker is![]()
![]()
OOOHHH maar ze slaapt meer dan 12 uur per dag dus mag ze er zeker 6quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Minstens! Zolang ze het compenseert met voldoende slaap en eten.
ze heeft een beetje crack gerookt met roelquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
Gaat De Buik nu weer een nacht doorhalen?!
Ze wil nog even stiekem een peukie rokenquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
Gaat De Buik nu weer een nacht doorhalen?!
Ze rookt er maar 3 per dagquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ze heeft een beetje crack gerookt met roel![]()
Dat ze uberhaubt nog een gebit heeftquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:21 schreef BB-King het volgende:
Ingrid duimt weer op cam1.
Dat meisje wil gewoon graag iets in haar mond hebben. Laat haar tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat ze uberhaubt nog een gebit heeft
"Mijn vingers zijn sterker dan de jouwe!":quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:24 schreef agRESSIV-e het volgende:
wat een macho vertoning.....
wat een basisschool gedoequote:Op maandag 29 augustus 2005 02:25 schreef eborn het volgende:
[..]
"Mijn vingers zijn sterker dan de jouwe!":
vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2005 02:27 schreef piertje2 het volgende:
Zijn jullie nou allemaal vrij morgen.... of gewoon te laat op werk
Ik mag morgenochtend gewoon om 9 uur aantredenquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:27 schreef piertje2 het volgende:
zeker weten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:29 schreef eborn het volgende:
Jezus, weer dat zoen-verhaal. Joost heeft gewoon gelijk, punt
Ik heb de komende maanden speciaal vrij genomenquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:27 schreef piertje2 het volgende:
we hebben een diehardquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:30 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik mag morgenochtend gewoon om 9 uur aantreden
vind ik ook, althans, dat alsje in bed duikt met iemand van gelijke sexe, dat het dan geen vreemdgaan zou zijn, omdat het onder 'experimenteren' valt, of gewoon gein en uitdagingquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:29 schreef eborn het volgende:
Jezus, weer dat zoen-verhaal. Joost heeft gewoon gelijk, punt
Als je je ogen dichtdoet misschienquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:32 schreef Zapje het volgende:
gaan we nu nog zoenende meisjes zien....... ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |