Weten ze in ieder geval wanneer het ochtend is en liggen ze niet tot 13:00 uur in hun nestquote:Op maandag 29 augustus 2005 04:26 schreef b0ng het volgende:
waarom gaan die lui nou buiten slapen?
zwangere paf junk komt er nu ook bij.
Wat milagro zegt. Dit topic is zo vreselijk leuk omdat we sámen naar de streams kijken en daar sámen dan lekker over lullen. Dat noem ik geen slowchat, dat noem ik live commentaar op de streams geven. Het feit dat dit topic zo goed loopt laat al zien dat daar behoefte aan is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:56 schreef milagro het volgende:
[..]
wat let je op een dergelijk topic te openen dan met een aan de streamverslagen gekoppelde nummering, zodat ze enigzins synchroon lopen?
er is kennelijk behoefte om tijdens het streamen te keuvelen óver de stream, enkel het verkeerde topic werd er voor gebruikt, en men heeft het daarom een andere naam gegeven.
open dan nu een andere reeks die gevuld wordt met waar deze eigenlijk voor bedoeld was.
Op de streams hier niemand?quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:29 schreef whitef0x het volgende:
wie ligt er eigenlijk zonder dekbed op stream 1
Ik denk Ingrid maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:36 schreef whitef0x het volgende:
Menno Rikkert Chantal en ??
quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:55 schreef Magics het volgende:
Rikkert, Menno en Ingrid gaan in de tuin slapen.... Triootje??? :p
Maar ik heb zelf ook nog geen gezichten gezienquote:
Ja ik denk hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat ze geen klok in het huis hebben hangen, mogen ze geen besef hebben hoe laat het is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |