Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:24 schreef Miguel het volgende:
op de boekenlijst? Hij gaat studeren, niet naar school
Ikzelf heb nu voor de derde keer de Vermande gekocht, vind ik persoonlijk toch het fijnste werken (met name de opsplitsing in 3 delen ipv 2 tegenover de Kluwer)
Succes iig met je rechtenstudie
Paginanummering wordt niet gebruikt bij wetbundelsquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Ik heb zelf de kluwers, omdat die werden aan geraden bij ons in groningen. Maar feitelijk maakt het geen zak uit. IK zou de wetbundel nemen die je opleiding gebruikt i.v.m met uitleg en pagina nummering
Is er ook echt een merkbaar verschil? Mij werd namelijk de Kluwer aangeraden, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe het zou kunnen verschillen. In principe hoort er toch hetzelfde in te staan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:24 schreef Miguel het volgende:
op de boekenlijst? Hij gaat studeren, niet naar school
Ikzelf heb nu voor de derde keer de Vermande gekocht, vind ik persoonlijk toch het fijnste werken (met name de opsplitsing in 3 delen ipv 2 tegenover de Kluwer)
Soms kloppen de margekopjes niet. Maar het ene jaar staan er weer meer fouten in de Vermande en in het andere jaar weer in de Kluwerquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:28 schreef boyv het volgende:
[..]
Is er ook echt een merkbaar verschil? Mij werd namelijk de Kluwer aangeraden, maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe het zou kunnen verschillen. In principe hoort er toch hetzelfde in te staan?
NOu hier wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:26 schreef boyv het volgende:
[..]
Paginanummering wordt niet gebruikt bij wetbundels
nou dan is er toch wat veranderd in de 6 jaar dat ik er gestopt ben destijds, maar bij mij kregen wij toch zeer sterk de aanbeveling om de kluwer te nemen, ding stond zelfs aangeraden op de lijst met te gebruiken literatuur en in de readers werd er ook naar verwezenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:24 schreef Miguel het volgende:
op de boekenlijst? Hij gaat studeren, niet naar schoolBij ons (UvT) wordt er iig geen voorkeur uitgesproken door de faculteit, in colleges werden in het eerste jaar dan ook vaak de bladzijdenummers van beide versies gegeven.
Ja botte lul, maar jij gaat ondertussen ook al samenwonen, dus dat is wel een eeuwigheid geleden hequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
nou dan is er toch wat veranderd in de 6 jaar dat ik er gestopt ben destijds, maar bij mij kregen wij toch zeer sterk de aanbeveling om de kluwer te nemen, ding stond zelfs aangeraden op de lijst met te gebruiken literatuur en in de readers werd er ook naar verwezen
Ga toch weg, dat papier waarop de Kluwer gedrukt is lijkt wel vergeeld krantenpapier.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef wadgem het volgende:
Ik gebruik een Kluwer, en ik heb er geen klachten over.
Daarnaast zijn gouden Kluwers gewoon veel sexier dan die domme blauwe Vermandes..
Op de UvT? Ga weg, echt niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dan is er toch wat veranderd in de 6 jaar dat ik er gestopt ben destijds, maar bij mij kregen wij toch zeer sterk de aanbeveling om de kluwer te nemen, ding stond zelfs aangeraden op de lijst met te gebruiken literatuur en in de readers werd er ook naar verwezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |