Neuh, volgens mij zei iemand dat ook al meteenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid haar bosrsten zijn niet echt?
Het was me nog niet echt opgevallen.. maarja ik ben ook een vrouwquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij zei iemand dat ook al meteen
Die controleren toch meteen of het op dat vlak goed zit?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
Het was me nog niet echt opgevallen.. maarja ik ben ook een vrouwlet daar niet zo op he
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:01 schreef BBscanner het volgende:
Wat is Rob aan het doen? Neemt ie nou weer de benen?
Misschien omdat na de uitzending op tv opeens veel meer mensen gaan kijken?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee waarom de beeldkwaliteit beduidend minder is geworden?
Zouden ze bang zijn dat er teveel 'goed' beeldmateriaal in onze handen valt?
nou ik erger me dus juist dood aan Tanja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Rob is wel behoorlijk aan het 'vaderen' over Tanja zeg... Hij heeft natuurlijk wel gelijk, maar ik zou toch behoorlijk uit m'n velletje springen als zo'n betweter tegen me aan de gang ging.
Ik kom er wel op maar heel traag en kan de streams ook niet aandoen daarquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand anders op www.bigbrother.tv komen?? Of zit ik alleen met dat probleem dat ik er niet op kan?
Strak plan, ga ik ook maar doen danquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kom er wel op maar heel traag en kan de streams ook niet aandoen daar
ik kijk nu gewoon via mediaplayer
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Irritant is ie toch al, volgens velen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |