abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30224937
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Qamar het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht.

De rest trouwens ook heel erg bedankt voor de beargumenteerde bijdragen.

Het is inderdaad geen manipulerende rotzak, anders zou ik in eerste instantie nooit gevoelens voor hem hebben gehad.
O nee? Waarom denk je dat? Denk je dat je alleen maar op aardige jongens kan vallen ofzo? Je weet toch ook wel hopelijk dat aantrekkingskracht helemaal niets heeft te maken met logisch beredeneerde zaken en het dus prima mogelijk is te vallen op iemand met een wat minder prettig karakter?
quote:
Maar ik heb ergens in het midden van de topic al aangegeven dat ik zag dat de meningen unaniem waren en dat zegt toch een heleboel.

Ik doe dus gewoon helemaal niets. Ik kan de hoofdpijn die hij is niet gebruiken op dit moment.
Face it, die jongen gebruikt je en je vindt het nog mooi ook. Nu kun je twee dingen doen: a) je vindt het goed en blijft zo doorgaan of b) je kapt er voor goed mee. Als je mijn advies wil aanhoren: optie b is de verstandigste keuze.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:45:43 #77
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30236311
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik een jongetje ben?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_30237050
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik een jongetje ben?!
De 'j' zit naast de 'k', misschien is het een typo?

OT:
Ook mij bekruipt het gevoel dat je het toch aan het opnemen bent voor die man,Qamar. Volgens mij moet je eens goed bij jezelf te rade gaan wat je nou echt wil.
pi_30237325
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:38 schreef doemaardrie het volgende:
Ik vind trouwens wel dat wij mannen mekaar een beetje moeten steunen.

Dus TS als ik jou was zou ik gewoon weer contact met deze jongeman opnemen, want het is duidelijk dat hij helemaal gek van je is.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 4 september 2005 @ 07:04:58 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30251421
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_30268898
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Zeg, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor!

Hij verwoordt het welliswaar nogal hard, maar de bottom line van zijn verhaal is dat je het wel een beetje hebt láten gebeuren en eigenlijk ben ik het daar wel een beetje mee eens.
Je komt in je eigen verhaal over als een slimme meid en toch laat je je zó gebruiken door deze kerel. Niet één keer, of twee keer, maar kéér, op kéér, op kéér!
Dan kun je wel zeggen dat hij "misschien diep in zijn hart geen manipulatieve zak is", maar hij staat hier zelf óók met zijn neus bovenop en dus zijn er in mijn ogen slechts twee mogelijkheden:
óf hij is toch gewoon echt die manipulatieve klootzak die ziét wat dit met jou doet en er welbewust mee doorgaat, óf hij is te dóm om te zien wat dit met je doet en te dóm om in te zien dat hij nodig bij je uit de buurt moet blijven, omdat jij blijkbaar zelf zo over je oren bent dat je die rem er zelf niet op kunt zetten. In beide gevallen is het niet iemand die je energie waard is (maar je beweert dat je daar zelf inmiddels ook achter bent).

De verbazing van mensen hier is volgens mij niet zozeer ingegeven door het feit dat je een keer onderuit gaat met een foute vent, of het feit dat hij een keer niet weet waar hij voor kiezen moet. Het gaat om de herhaling op herhaling op herhaling. Dán moet er gewoon een belletje gaan rinkelen (wat zeg ik: een gong gaan luiden) dat er iets niet in de haak is!
En ik vind mijn opmerking geheel terecht en ik ben het ook heel erg eens met mezelf.
"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
Multatuli.
pi_30269021
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat hij zegt. Verder is het voor mij overduidelijk dat je je niks aantrekt uit de meningen hier, je gaat jezelf en vooral HEM verdedigen, en dan kom je ook nog eens met het briljante zinnetje:
[..]

Die zin verwoord je hele verhaal: je ZIET het zelf niet, je denkt dat het jou niet zal overkomen, dus hoe kunnen wij je helpen? Open je oogjes, lief modepoppetje, gebruik je hersentjes, kijk naar wat hij doet en schop hem mooi de deur uit met de mededeling dattie niet meer hoeft te bellen .

Of ben je zo`n dramaqueen die wel houdt van deze stampij?
Ik heb herhaaldelijk aangegeven wat ik ging doen.

Dat jij overduidelijk over die zinnen heen leest, is niet mijn verantwoordelijkheid.

Ik voel me dan ook absoluut niet geroepen om me in de verdediging te laten drukken door up-2-no-good gassies als jij.

Ik heb mijn issue hier geplaatst en daar heb ik wat steekhoudende reacties op gezien.

Laat duidelijk zijn dat bovenstaande van jou daar niet onder valt.

Dat ik nu een probleem heb voorgelegd aan anderen, geeft zeikerige rotventjes zoals jij en die verkrachter-in-spe niet het recht mij te beledigen.

Zie het als een koekje van eigen deeg voor diegenen die niet in staat zijn een beleefd gesprek te voeren.

Een vriendelijke groet.
Multatuli.
pi_30269173
jesus BeF, je hebt er aardig wat moeite voor gedaan

als ik even een schop onder me reet moet hebben om alles weer in perspectief te zien,
mag ik je dan mailen?
pi_30269196
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef rompompom het volgende:

[..]

De 'j' zit naast de 'k', misschien is het een typo?

OT:
Ook mij bekruipt het gevoel dat je het toch aan het opnemen bent voor die man,Qamar. Volgens mij moet je eens goed bij jezelf te rade gaan wat je nou echt wil.
En mij bekruipt het gevoel dat sommigen hier eerder uit zijn op een ordinaire online scheldpartij, in plaats van dat er werkelijk mee wordt gedacht.

Ik heb al aangegeven wat ik ging doen.

Ik heb ook mijn dank geuit jegens diegenen die wel inhoudelijk konden reageren, zonder beledigend te worden.

Bespaar me dan ook opmerkingen zoals bovenstaande, want dat gaat echt nergens meer over.
Multatuli.
pi_30269463
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:48 schreef Qamar het volgende:

[..]

En mij bekruipt het gevoel dat sommigen hier eerder uit zijn op een ordinaire online scheldpartij, in plaats van dat er werkelijk mee wordt gedacht.

Ik heb al aangegeven wat ik ging doen.

Ik heb ook mijn dank geuit jegens diegenen die wel inhoudelijk konden reageren, zonder beledigend te worden.

Bespaar me dan ook opmerkingen zoals bovenstaande, want dat gaat echt nergens meer over.
Ja, ach, internet hè. Zeker op Fok! moet je proberen daar over heen te lezen als je een probleem als het jouwe neer zet, zulke reacties komen helaas altijd voorbij.

In ieder geval sterkte ermee en ik hoop dat je vlug iemand tegenkomt die je wel volledig gelukkig maakt
pi_30270042
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ja, ach, internet hè. Zeker op Fok! moet je proberen daar over heen te lezen als je een probleem als het jouwe neer zet, zulke reacties komen helaas altijd voorbij.

In ieder geval sterkte ermee en ik hoop dat je vlug iemand tegenkomt die je wel volledig gelukkig maakt
Ik heb heel erg veel aan de reacties gehad. Bedankt voor de goede wensen.
Multatuli.
pi_30270192
Ik laat deze topic maar voor wat het is.

Wederom bedankt het meedenken.
Multatuli.
pi_30283450
Kan me goed inleven in jouw situatie, heb hetzelfde meegemaakt alleen van de andere kant, dus ik was diegene die geen keuzes kon maken en daardoor heb ik (voor mij dan) bijna de 2 liefste vrouwen hun harten gebroken, keer op keer. En geloof me dat ik dit absoluut niet bewust deed maar het is gewoon messud up in me koppie geworden omdat ik een relatie van 5 jaar had en verliefd werd op iemand anders en nadat ik geswiched was van relatie ben gaan denken waar ik eigenlijk goed aan doe, dit heeft zo ongeveer anderhalf jaar geduurd en als ik nu terugkijk over die tijd dat ik zeg maar gespeeld heb met de liefde van 2 vrouwen, ze zo gesold heb en bedrogen dan kan ik mezelf wel wat aandoen. Kreeg ik maar ooit de kans om alles terug te kunnen draaien maar die komt nu dus niet. Het enige wat ik kon doen is duidelijkheid scheppen in de situatie.

Eindelijk na bijna 2 jaar is dit gebeurt en heb ik opgebiecht dat ik met de een wel verder wil en de ander niet. Diegene met wie ik niet verder ging was tot mijn verbazing eigenlijk nieteens boos maar juist opgelucht omdat ze EINDELIJK wist waar ze aan toe was en voor haar dit hoofdstuk een plaats heeft kunnen geven.
Dat heeft mij alleen maar inlaten zien dat je met liegen nergens komt en eerlijkheid je het verst brengt.

Mijn advies voor jou is zet hem voor het blok; OF hij kiest voor 100% voor jou of hij is jou voor 100% kwijt maar keuzes moeten gemaakt worden want JIJ (het belangrijkste in je eigen leven) moet ook verder kunnen en niet in onzekerheid leven.

Veel sterkte en succes (K)
pi_30285471
Hey Qamar.. ik zou hem niet eens laten weten dat je geen contact meer met hem wil.. gewoon niks van je laten horen, dat is vast het beste!
pi_30304284
Tja... Ik weet niet of ik dit wel moet zeggen want ik wil het niet erger maken dan dat het is...
En je zal wel je redenen hebben gehad en je heb je mischien laten inpalmen of wat dan ook...
Ik laat je verder in je waarde want ieder moet het voorzich zelf weten...

Maar weet je wat het is.... Die knul had een vriendin... Hij was bezet...

En mannen die bezet zijn... Daar blijf je van af... Daar kom je niet aan...
Net zoals een vrouw die bezet is... Daar kom je niet aan...

Die vriendin van hem zal het ook niet makkelijk hebben gehad...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_30305567
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef Qamar het volgende:

[..]

En ik vind mijn opmerking geheel terecht en ik ben het ook heel erg eens met mezelf.
Voor iemand met zo'n schijnbaar sterke eigen mening ben je wel heel erg naief en makkelijk manipuleerbaar. Heb je je eigen verhaal wel gelezen? Ik snap niet dat je zelf daar geen conclusie uit zou kunnen trekken, het ligt er gewoonweg te dik bovenop.
pi_30306472
Pfffffffffff moe van wordt zulke onbetrouwbare mannen.
bedoel er zijn zoveel leuke mannen op deze wereld..

Als je energie hebt pak hem terug zo niet laten vallen als een baksteen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:30:37 #93
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30311738
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Voor iemand met zo'n schijnbaar sterke eigen mening ben je wel heel erg naief en makkelijk manipuleerbaar. Heb je je eigen verhaal wel gelezen? Ik snap niet dat je zelf daar geen conclusie uit zou kunnen trekken, het ligt er gewoonweg te dik bovenop.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:09:47 #94
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_30312592
eerst wil hij je, daarna zegt hij doodleuk dat hij je niet wilt en geen kind met je wil. ik zou zeggen: daaaaaaaaaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')