abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:33:12 #51
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30088160
Ik kan me er iedere keer weer over verbazen hoe ogenschijnlijk intelligente, leuke vrouwen zich laten beetnemen. Lees je eigen verhaal nou nog eens over met een klein beetje meer afstand en vraag je af waarom dit überhaupt nog een overweging is... Deze man is zo'n hufter dat het gewoon hilarisch is! Nee, niet een beetje "ook wel leuk soms" en niet een beetje "romantiek en passie" en "hij wil nu toch echt settelen"... HUF-TER. En je kunt het 'm nog nauwelijks kwalijk nemen ook, want jij trapt er iedere keer weer in.

Mijn advies: Print je eigen verhaal uit, highlight de echte dieptepunten, hang het boven je bed en lees het iedere avond en iedere ochtend een keertje, net zo lang tot je weer je gewone intelligente zelf bent.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:40:55 #52
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30128030
no offi.. ik heb zo'n meisje ook gehad.. ze trapte er steeds weer in. Steeds als ik tussen relaties zat belde ik haar... deed een beetje lief... dook een paar keer met haar het bed in.. en ik kon er weer even tegen...

sorry... ik hoop dat het voor jou anders is... maar ik vrees ik vrees ik vrees.

Mocht je het toch doen.... wil niet te graag.. ga niet gelijk met hem ook naar bed... laat je niet beet nemen... er zijn meer mannen.. ook al zie je hem toch als de ware.. maar geen sex.. hou dat de eerste paar keer nog af.... want met sex geef je hem wat hij hebben wil als hij daar alleen op uit is..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30128248
Ik vreed inderdaad ook dat je zijn 'opvangadresje' bent voor tussendoor...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:57:13 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30128475
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BeF_Aviko het volgende:
Zojuist een computercrash gehad, dus moet ik een verhaal van een half uur opnieuw zien te typen... Here goes...
[..] verhaal
Hulde
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30128565
alinea`s graag.

Dat terzijde:

Wat ben jij ongelooflijk naief dat je je op zo`n manier laat gebruiken. Jij verdient het om zo behandeld te worden, en ik denk ook niet dat je maar 1 ding geleerd hebt van deze hele situatie, waardoor ik het rechtvaardig vind dat die man je zo makkelijk gebruikt.

En wat al eerder werd aangegeven: je bent een lekkere snack voor tussen de maaltijden voor die man. Hij lacht zich kapot dattie jou nu al 5 keer erin heeft laten trappen, en ik kan het hem niet kwalijk nemen.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2005 13:07:04 ]
pi_30130558
Je bent een gewoon een domme trut die makkelijk in bed te praten is en daar maakt hij misbruik van. Sorry hoor het klinkt misschien hard, maar je trapt er toch niet voor de 5e of 6e keer in? Laat hem lekker wegrotten en verbreek alle contact, met hem zul je toch nooit gelukkig worden.
pi_30134749
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BeF_Aviko het volgende:

• Balans: .
  • Seks buiten de deur --> balans: .
  • Balans: .
  • Genoteerd (net toen je wat ruggegraat begon te tonen...)

• Balans: (*kuche* je wilt je toch gaan settlen? *kuche*)
  • ...
  • zeer noemenswaardig: meneer neemt contact op, vertelt droogjes dat zijn ex weer bij hem is ingetrokken (geen kleine stap, laten we het hebben over *kuch* settlen *kuch*), maar hij staat op het punt om haar er van de een op de andere dag uit te sodemieteren voor jou. Zo snel kan het bij hem afgelopen zijn.

*nog een heel stuk*
  • Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij gebruikt je als zijn oproep-affaire. Als ie ff zin heeft belt ie jou. Hij heeft al zoveel tegen je gelogen, dan kan deze ene keer er ook nog wel bij
    Negeer hem alsjeblieft, want hij is een enorme loser!!!
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_30135699
    Heftig verhaal.
    Wie zonder meer zegt dat je je laat gebruiken doet geen recht aan de geweldige passie tussen jullie. De chemie zoals je die beschrijft is echt fantastisch.

Maar eerlijk is eerlijk: Dit zijn de mogelijke scenario's :
    1) je gaat het met hem proberen en hij blijkt een trouwe fijne droomvent
    2) je gaat het met hem proberen en je krijgt te maken met de nasleep van zijn ex, hij is er nooit (hij is tenminste eerlijk) wil zich niet binden en de frictie wordt groter totdat ... de bom weer barst.
    3) je besluit niets met hem te beginnen maar je bent wel bereid te luisteren. Mogelijkheden: a) dit lukt. b) ga naar optie 1 of 2.
    4) je trekt je eigen besluit en je handelt ernaar: je luistert niet meer.

Ik krijg niet direct de indruk dat hij een manipulerende rotzak is, maar eerder dat je er geweldige droomnachten mee kunt beleven maar geen leven mee kunt opbouwen.

Als je naar hem luistert, wees eens eerlijk, lig je binnen de korste keren weer bij hem. Zie scenario 1 en 2.
    Als dat je keuze is, prima, doe het.

Als je daar niet voor kiest, handel dan naar je keuze. Mocht je ervoor kiezen het niet opnieuw met hem te proberen, antwoord dan niet meer op sms/email/fax/telefoon ; of zeg gewoon dat je op zoek bent naar een man om een leven mee op te bouwen. Klik. Einde verhaal. Geen discussie. Geen uitleg. Geen vragen. Geen antwoorden. Niet luisteren. Als je toch wilt antwoorden: Zie scenario 3.
      woensdag 31 augustus 2005 @ 17:05:23 #59
    51145 BeF_Aviko
    1337 Aardappel
    pi_30137012
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef mgerben het volgende:
    Ik krijg niet direct de indruk dat hij een manipulerende rotzak is, maar eerder dat je er geweldige droomnachten mee kunt beleven maar geen leven mee kunt opbouwen.
    Gerben, dat hij van jou het voordeel van de twijfel krijgt vind ik hulde, maar ben je het met me eens dat hij volgens haar verhaal TS voor een korte tijd opzoekt en daarna ijskoud ineens (keer op keer) zegt 'ik hoef je niet' en weer verder gaat (met zijn vriendin? Nóg iemand anders?)?

Op basis daarvan kun je inderdaad geen leven opbouwen, maar om te zeggen dat je hem daarom géén rotzak vindt kan ik helaas, met alle respect, niet begrijpen.
    Je weet het niet...
    Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
    pi_30137669
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 17:05 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Gerben, dat hij van jou het voordeel van de twijfel krijgt vind ik hulde, maar ben je het met me eens dat hij volgens haar verhaal TS voor een korte tijd opzoekt en daarna ijskoud ineens (keer op keer) zegt 'ik hoef je niet' en weer verder gaat (met zijn vriendin? Nóg iemand anders?)?

Op basis daarvan kun je inderdaad geen leven opbouwen, maar om te zeggen dat je hem daarom géén rotzak vindt kan ik helaas, met alle respect, niet begrijpen.
    Yep, ik geef hem nog het voordeel van de twijfel, omdat we hem natuurlijk alleen maar van het internet en uit de tweede hand kennen. Misschien denkt hij niet na en handelt hij nogal op gevoel; dat maakt hem wel onbetrouwbaar maar nog net geen rotzak.
    Een rotzak is degene die TS opzettelijk berekenend manipuleert.

Kan idd het geval zijn, we kunnen het niet uitsluiten.

Ik hoop alleen dat TS geen domme dingen doet, zoals met hem afspreken om naar zijn kant van het verhaal te luisteren, of zijn mail/sms nog lezen, of niet de hoorn erop gooien als hij belt ; ergens wil ze gewoon naar hem luisteren en daar moet ze zichzelf tegen beschermen.

Opvallend trouwens: 100% zegt: kappen ermee!
      woensdag 31 augustus 2005 @ 18:55:07 #61
    51145 BeF_Aviko
    1337 Aardappel
    pi_30139912
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef mgerben het volgende:
    Opvallend trouwens: 100% zegt: kappen ermee!
    Gek hè

Je hebt inderdaad wel gelijk dat die jongen misschien (maar toch vind ik dat heel onwaarschijnlijk) niet doorheeft wat hij teweeg brengt en dat hem in dat geval zijn gedrag niet kwalijk genomen kan worden, maar in beide gevallen blijft iedereen er gewoon bij dat ze het contact met die jongen tot een minimum moet gaan beperken. Gelukkig maar.
    Je weet het niet...
      donderdag 1 september 2005 @ 20:40:39 #62
    111482 Ciurlizza
    Opgeruimd staat netjes!
    pi_30177972
    Wat een loser zeg. Dat je daar nog in bent getrapt.
    Hup, aan het werk!
    pi_30178242
    Maar eh.. Wat ga je nu doen?
    Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
      vrijdag 2 september 2005 @ 14:35:34 #64
    51145 BeF_Aviko
    1337 Aardappel
    pi_30202114
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef MelodyCool het volgende:
    Ze is weer gebeld door meneer...

Je weet het niet...
    pi_30211207
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Grijnzzz...

En toen?
    Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
    pi_30213179
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

God, wat moet jij een verschrikkelijk naar leven hebben, gezien de manier waarop je je hier presenteert.

Ga alsjeblieft iemand anders afsnauwen, naar mens, en begin bij de asociale mensen die jou zo een chagrijnig geval hebben gemaakt.
    "Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
    Multatuli.
    pi_30213244
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef MelodyCool het volgende:
    Ik ga ervoor zorgen dat ik in ieder geval niet zo een chagrijnig stuk ongeluk word als BeF_Aviko.

Oftewel: ik doe helemaal niets.
    Multatuli.
    pi_30213378
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef mgerben het volgende:
    Heftig verhaal.
    Wie zonder meer zegt dat je je laat gebruiken doet geen recht aan de geweldige passie tussen jullie. De chemie zoals je die beschrijft is echt fantastisch.

Maar eerlijk is eerlijk: Dit zijn de mogelijke scenario's :
    1) je gaat het met hem proberen en hij blijkt een trouwe fijne droomvent
    2) je gaat het met hem proberen en je krijgt te maken met de nasleep van zijn ex, hij is er nooit (hij is tenminste eerlijk) wil zich niet binden en de frictie wordt groter totdat ... de bom weer barst.
    3) je besluit niets met hem te beginnen maar je bent wel bereid te luisteren. Mogelijkheden: a) dit lukt. b) ga naar optie 1 of 2.
    4) je trekt je eigen besluit en je handelt ernaar: je luistert niet meer.

Als je naar hem luistert, wees eens eerlijk, lig je binnen de korste keren weer bij hem. Zie scenario 1 en 2.
    Als dat je keuze is, prima, doe het.

Als je daar niet voor kiest, handel dan naar je keuze. Mocht je ervoor kiezen het niet opnieuw met hem te proberen, antwoord dan niet meer op sms/email/fax/telefoon ; of zeg gewoon dat je op zoek bent naar een man om een leven mee op te bouwen. Klik. Einde verhaal. Geen discussie. Geen uitleg. Geen vragen. Geen antwoorden. Niet luisteren. Als je toch wilt antwoorden: Zie scenario 3.
    Bedankt voor je bericht.

De rest trouwens ook heel erg bedankt voor de beargumenteerde bijdragen.

Het is inderdaad geen manipulerende rotzak, anders zou ik in eerste instantie nooit gevoelens voor hem hebben gehad.

Maar ik heb ergens in het midden van de topic al aangegeven dat ik zag dat de meningen unaniem waren en dat zegt toch een heleboel.

Ik doe dus gewoon helemaal niets. Ik kan de hoofdpijn die hij is niet gebruiken op dit moment.
    Multatuli.
      vrijdag 2 september 2005 @ 21:09:20 #69
    51145 BeF_Aviko
    1337 Aardappel
    pi_30214103
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:34 schreef Qamar het volgende:
    God, wat moet jij een verschrikkelijk naar leven hebben, gezien de manier waarop je je hier presenteert.

Ga alsjeblieft iemand anders afsnauwen, naar mens, en begin bij de asociale mensen die jou zo een chagrijnig geval hebben gemaakt.
    Qamar, vind je het gek als ik een grinnik niet kan onderdrukken? Heb je m'n post van de vorige pagina ook gelezen?
    Je weet het niet...
    pi_30214289
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:09 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Qamar, vind je het gek als ik een grinnik niet kan onderdrukken? Heb je m'n post van de vorige pagina ook gelezen?
    Die heb ik inderdaad gelezen, maar jij vindt het vast niet vreemd hoe een hele lap tekst heel snel teniet gedaan kan worden door een enorm akelig zinnetje. Want jij mag mij uitleggen waarom jij in Wodansnaam de moeite neemt om een A4-tje vol te tikken, als in je volgende posts duidelijk naar voren komt dat je de TS toch maar een onnozel grietje vindt, "want hij heeft vast weer gebeld"...

Maar goed, ieder zijn fetish. Whatever rocks your boat.

Persoonlijk reageer ik beter op een wat minder neerbuigende houding.
    Multatuli.
    pi_30214616
    quote:
    Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Scorpie het volgende:
    alinea`s graag.

Dat terzijde:

Wat ben jij ongelooflijk naief dat je je op zo`n manier laat gebruiken. Jij verdient het om zo behandeld te worden, en ik denk ook niet dat je maar 1 ding geleerd hebt van deze hele situatie, waardoor ik het rechtvaardig vind dat die man je zo makkelijk gebruikt.

En wat al eerder werd aangegeven: je bent een lekkere snack voor tussen de maaltijden voor die man. Hij lacht zich kapot dattie jou nu al 5 keer erin heeft laten trappen, en ik kan het hem niet kwalijk nemen.
    Jij vindt zeker ook dat een vrouw het verdient verkracht te worden, omdat ze een kort rokje draagt.

I feel sorry for you. Echt. Het moet ontzettend sneu zijn om met zo een mentaliteit door het leven te moeten.
    Multatuli.
    pi_30215012
    ahjah, das iid lang, morgen maar even lezen
      vrijdag 2 september 2005 @ 23:19:27 #73
    74196 doemaardrie
    of toch vier???
    pi_30217160
    Zow hey Qamar wat reageer je heftig op sommige overduidelijk goed bedoelde posts.

Het zal wel aan mij liggen, maar dat is toch nergens voor nodig?
      zaterdag 3 september 2005 @ 11:06:05 #74
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_30224769
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef Qamar het volgende:
    Jij vindt zeker ook dat een vrouw het verdient verkracht te worden, omdat ze een kort rokje draagt.
    Zeg, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor!

Hij verwoordt het welliswaar nogal hard, maar de bottom line van zijn verhaal is dat je het wel een beetje hebt láten gebeuren en eigenlijk ben ik het daar wel een beetje mee eens.
    Je komt in je eigen verhaal over als een slimme meid en toch laat je je zó gebruiken door deze kerel. Niet één keer, of twee keer, maar kéér, op kéér, op kéér!
    Dan kun je wel zeggen dat hij "misschien diep in zijn hart geen manipulatieve zak is", maar hij staat hier zelf óók met zijn neus bovenop en dus zijn er in mijn ogen slechts twee mogelijkheden:
    óf hij is toch gewoon echt die manipulatieve klootzak die ziét wat dit met jou doet en er welbewust mee doorgaat, óf hij is te dóm om te zien wat dit met je doet en te dóm om in te zien dat hij nodig bij je uit de buurt moet blijven, omdat jij blijkbaar zelf zo over je oren bent dat je die rem er zelf niet op kunt zetten. In beide gevallen is het niet iemand die je energie waard is (maar je beweert dat je daar zelf inmiddels ook achter bent).

De verbazing van mensen hier is volgens mij niet zozeer ingegeven door het feit dat je een keer onderuit gaat met een foute vent, of het feit dat hij een keer niet weet waar hij voor kiezen moet. Het gaat om de herhaling op herhaling op herhaling. Dán moet er gewoon een belletje gaan rinkelen (wat zeg ik: een gong gaan luiden) dat er iets niet in de haak is!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_30224922
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 11:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Zeg, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor!

Hij verwoordt het welliswaar nogal hard, maar de bottom line van zijn verhaal is dat je het wel een beetje hebt láten gebeuren en eigenlijk ben ik het daar wel een beetje mee eens.
    Je komt in je eigen verhaal over als een slimme meid en toch laat je je zó gebruiken door deze kerel. Niet één keer, of twee keer, maar kéér, op kéér, op kéér!
    Dan kun je wel zeggen dat hij "misschien diep in zijn hart geen manipulatieve zak is", maar hij staat hier zelf óók met zijn neus bovenop en dus zijn er in mijn ogen slechts twee mogelijkheden:
    óf hij is toch gewoon echt die manipulatieve klootzak die ziét wat dit met jou doet en er welbewust mee doorgaat, óf hij is te dóm om te zien wat dit met je doet en te dóm om in te zien dat hij nodig bij je uit de buurt moet blijven, omdat jij blijkbaar zelf zo over je oren bent dat je die rem er zelf niet op kunt zetten. In beide gevallen is het niet iemand die je energie waard is (maar je beweert dat je daar zelf inmiddels ook achter bent).

De verbazing van mensen hier is volgens mij niet zozeer ingegeven door het feit dat je een keer onderuit gaat met een foute vent, of het feit dat hij een keer niet weet waar hij voor kiezen moet. Het gaat om de herhaling op herhaling op herhaling. Dán moet er gewoon een belletje gaan rinkelen (wat zeg ik: een gong gaan luiden) dat er iets niet in de haak is!
    Wat hij zegt. Verder is het voor mij overduidelijk dat je je niks aantrekt uit de meningen hier, je gaat jezelf en vooral HEM verdedigen, en dan kom je ook nog eens met het briljante zinnetje:
    quote:
    Hij is geen manipulatieve rotzak, anders had ik geen gevoelens voor hem gekregen
    Die zin verwoord je hele verhaal: je ZIET het zelf niet, je denkt dat het jou niet zal overkomen, dus hoe kunnen wij je helpen? Open je oogjes, lief modepoppetje, gebruik je hersentjes, kijk naar wat hij doet en schop hem mooi de deur uit met de mededeling dattie niet meer hoeft te bellen .

Of ben je zo`n dramaqueen die wel houdt van deze stampij?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2005 11:16:48 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')