Huldequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BeF_Aviko het volgende:
Zojuist een computercrash gehad, dus moet ik een verhaal van een half uur opnieuw zien te typen... Here goes...
[..] verhaal
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij gebruikt je als zijn oproep-affaire. Als ie ff zin heeft belt ie jou. Hij heeft al zoveel tegen je gelogen, dan kan deze ene keer er ook nog wel bijquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BeF_Aviko het volgende:Balans: .
Seks buiten de deur --> balans: .
Balans: .
Genoteerd (net toen je wat ruggegraat begon te tonen...)
Balans:(*kuche* je wilt je toch gaan settlen? *kuche*)
... zeer noemenswaardig: meneer neemt contact op, vertelt droogjes dat zijn ex weer bij hem is ingetrokken (geen kleine stap, laten we het hebben over *kuch* settlen *kuch*), maar hij staat op het punt om haar er van de een op de andere dag uit te sodemieteren voor jou. Zo snel kan het bij hem afgelopen zijn.
*nog een heel stuk*
Gerben, dat hij van jou het voordeel van de twijfel krijgt vind ik hulde, maar ben je het met me eens dat hij volgens haar verhaal TS voor een korte tijd opzoekt en daarna ijskoud ineens (keer op keer) zegt 'ik hoef je niet' en weer verder gaat (met zijn vriendin? Nóg iemand anders?)?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef mgerben het volgende:
Ik krijg niet direct de indruk dat hij een manipulerende rotzak is, maar eerder dat je er geweldige droomnachten mee kunt beleven maar geen leven mee kunt opbouwen.
Yep, ik geef hem nog het voordeel van de twijfel, omdat we hem natuurlijk alleen maar van het internet en uit de tweede hand kennen. Misschien denkt hij niet na en handelt hij nogal op gevoel; dat maakt hem wel onbetrouwbaar maar nog net geen rotzak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:05 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Gerben, dat hij van jou het voordeel van de twijfel krijgt vind ik hulde, maar ben je het met me eens dat hij volgens haar verhaal TS voor een korte tijd opzoekt en daarna ijskoud ineens (keer op keer) zegt 'ik hoef je niet' en weer verder gaat (met zijn vriendin? Nóg iemand anders?)?
Op basis daarvan kun je inderdaad geen leven opbouwen, maar om te zeggen dat je hem daarom géén rotzak vindt kan ik helaas, met alle respect, niet begrijpen.
Gek hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef mgerben het volgende:
Opvallend trouwens: 100% zegt: kappen ermee!
Ze is weer gebeld door meneer...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef MelodyCool het volgende:
Maar eh.. Wat ga je nu doen?
Grijnzzz...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Ze is weer gebeld door meneer...
God, wat moet jij een verschrikkelijk naar leven hebben, gezien de manier waarop je je hier presenteert.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Ze is weer gebeld door meneer...
Ik ga ervoor zorgen dat ik in ieder geval niet zo een chagrijnig stuk ongeluk word als BeF_Aviko.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef MelodyCool het volgende:
Maar eh.. Wat ga je nu doen?
Bedankt voor je bericht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef mgerben het volgende:
Heftig verhaal.
Wie zonder meer zegt dat je je laat gebruiken doet geen recht aan de geweldige passie tussen jullie. De chemie zoals je die beschrijft is echt fantastisch.
Maar eerlijk is eerlijk: Dit zijn de mogelijke scenario's :
1) je gaat het met hem proberen en hij blijkt een trouwe fijne droomvent
2) je gaat het met hem proberen en je krijgt te maken met de nasleep van zijn ex, hij is er nooit (hij is tenminste eerlijk) wil zich niet binden en de frictie wordt groter totdat ... de bom weer barst.
3) je besluit niets met hem te beginnen maar je bent wel bereid te luisteren. Mogelijkheden: a) dit lukt. b) ga naar optie 1 of 2.
4) je trekt je eigen besluit en je handelt ernaar: je luistert niet meer.
Ik krijg niet direct de indruk dat hij een manipulerende rotzak is, maar eerder dat je er geweldige droomnachten mee kunt beleven maar geen leven mee kunt opbouwen.
Als je naar hem luistert, wees eens eerlijk, lig je binnen de korste keren weer bij hem. Zie scenario 1 en 2.
Als dat je keuze is, prima, doe het.
Als je daar niet voor kiest, handel dan naar je keuze. Mocht je ervoor kiezen het niet opnieuw met hem te proberen, antwoord dan niet meer op sms/email/fax/telefoon ; of zeg gewoon dat je op zoek bent naar een man om een leven mee op te bouwen. Klik. Einde verhaal. Geen discussie. Geen uitleg. Geen vragen. Geen antwoorden. Niet luisteren. Als je toch wilt antwoorden: Zie scenario 3.
Qamar, vind je het gek als ik een grinnik niet kan onderdrukken? Heb je m'n post van de vorige pagina ook gelezen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:34 schreef Qamar het volgende:
God, wat moet jij een verschrikkelijk naar leven hebben, gezien de manier waarop je je hier presenteert.
Ga alsjeblieft iemand anders afsnauwen, naar mens, en begin bij de asociale mensen die jou zo een chagrijnig geval hebben gemaakt.
Die heb ik inderdaad gelezen, maar jij vindt het vast niet vreemd hoe een hele lap tekst heel snel teniet gedaan kan worden door een enorm akelig zinnetje. Want jij mag mij uitleggen waarom jij in Wodansnaam de moeite neemt om een A4-tje vol te tikken, als in je volgende posts duidelijk naar voren komt dat je de TS toch maar een onnozel grietje vindt, "want hij heeft vast weer gebeld"...quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:09 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Qamar, vind je het gek als ik een grinnik niet kan onderdrukken? Heb je m'n post van de vorige pagina ook gelezen?
Jij vindt zeker ook dat een vrouw het verdient verkracht te worden, omdat ze een kort rokje draagt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:00 schreef Scorpie het volgende:
alinea`s graag.
Dat terzijde:
Wat ben jij ongelooflijk naief dat je je op zo`n manier laat gebruiken. Jij verdient het om zo behandeld te worden, en ik denk ook niet dat je maar 1 ding geleerd hebt van deze hele situatie, waardoor ik het rechtvaardig vind dat die man je zo makkelijk gebruikt.
En wat al eerder werd aangegeven: je bent een lekkere snack voor tussen de maaltijden voor die man. Hij lacht zich kapot dattie jou nu al 5 keer erin heeft laten trappen, en ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Zeg, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef Qamar het volgende:
Jij vindt zeker ook dat een vrouw het verdient verkracht te worden, omdat ze een kort rokje draagt.![]()
Wat hij zegt. Verder is het voor mij overduidelijk dat je je niks aantrekt uit de meningen hier, je gaat jezelf en vooral HEM verdedigen, en dan kom je ook nog eens met het briljante zinnetje:quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Zeg, dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor!
Hij verwoordt het welliswaar nogal hard, maar de bottom line van zijn verhaal is dat je het wel een beetje hebt láten gebeuren en eigenlijk ben ik het daar wel een beetje mee eens.
Je komt in je eigen verhaal over als een slimme meid en toch laat je je zó gebruiken door deze kerel. Niet één keer, of twee keer, maar kéér, op kéér, op kéér!
Dan kun je wel zeggen dat hij "misschien diep in zijn hart geen manipulatieve zak is", maar hij staat hier zelf óók met zijn neus bovenop en dus zijn er in mijn ogen slechts twee mogelijkheden:
óf hij is toch gewoon echt die manipulatieve klootzak die ziét wat dit met jou doet en er welbewust mee doorgaat, óf hij is te dóm om te zien wat dit met je doet en te dóm om in te zien dat hij nodig bij je uit de buurt moet blijven, omdat jij blijkbaar zelf zo over je oren bent dat je die rem er zelf niet op kunt zetten. In beide gevallen is het niet iemand die je energie waard is (maar je beweert dat je daar zelf inmiddels ook achter bent).
De verbazing van mensen hier is volgens mij niet zozeer ingegeven door het feit dat je een keer onderuit gaat met een foute vent, of het feit dat hij een keer niet weet waar hij voor kiezen moet. Het gaat om de herhaling op herhaling op herhaling. Dán moet er gewoon een belletje gaan rinkelen (wat zeg ik: een gong gaan luiden) dat er iets niet in de haak is!
Die zin verwoord je hele verhaal: je ZIET het zelf niet, je denkt dat het jou niet zal overkomen, dus hoe kunnen wij je helpen? Open je oogjes, lief modepoppetje, gebruik je hersentjes, kijk naar wat hij doet en schop hem mooi de deur uit met de mededeling dattie niet meer hoeft te bellenquote:Hij is geen manipulatieve rotzak, anders had ik geen gevoelens voor hem gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |