abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30059886
Vraag jezelf het volgende eens af. Kun je hem voor de rest van je leven voor de volle 100% vertrouwen? Weet je zeker dat je niet telkens de angst zult hebben dat hij bij je weggaat?

Deze vragen gaan ook nog voorbij aan het feit of je nu nog wel echt gek van hem bent. Lijkt me stug, maar liefde maakt blind. Toch denk ik dat het niet zo is, anders had je dit topic niet geopend.
pi_30060170
Ach...

Ik denk dat de vraag eerder is of mensen wel kunnen veranderen. Hij beweert dat dit de laatste keer is dat we dit moeten doormaken, volgens hem is hetgeen hem dwarszat opgelost, ik ben nooit het probleem geweest, maar hij...

Maar inderdaad, voor hetzelfde geld is het een hoop pillow talk. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien.
"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
Multatuli.
pi_30061068
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef Qamar het volgende:
Ach...

Ik denk dat de vraag eerder is of mensen wel kunnen veranderen. Hij beweert dat dit de laatste keer is dat we dit moeten doormaken, volgens hem is hetgeen hem dwarszat opgelost, ik ben nooit het probleem geweest, maar hij...

Maar inderdaad, voor hetzelfde geld is het een hoop pillow talk. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien.
Lijkt me een verstandig besluit. Klinkt niet als iemand waar je op kan bouwen, hoe dan ook.
pi_30061454
wat een lul. lekker laten varen
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:39:00 #30
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30062090
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef Qamar het volgende:
Ach...

[...]

Maar inderdaad, het is een hoop pillow talk. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien.

Zo te lezen heeft hij jou geen enkele goede reden gegeven om te geloven dat het deze keer anders zal zijn.

Zo te lezen ben je een leuke, intelligente meid met inhoud, het zou zonde zijn om je liefde te geven aan iemand die dat niet waard blijkt. Als hij slim was geweest, had hij zijn kans bij jou met beide handen gegrepen en niet los gelaten, maar die kans heeft hij laten schieten. Meermaals, dus de keus is aan jou.
power to the people
pi_30062428
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Zo te lezen heeft hij jou geen enkele goede reden gegeven om te geloven dat het deze keer anders zal zijn.

Zo te lezen ben je een leuke, intelligente meid met inhoud, het zou zonde zijn om je liefde te geven aan iemand die dat niet waard blijkt. Als hij slim was geweest, had hij zijn kans bij jou met beide handen gegrepen en niet los gelaten, maar die kans heeft hij laten schieten. Meermaals, dus de keus is aan jou.
Bedankt voor je lieve woorden. Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is. Ik stond wel een beetje versteld van de eensgezindheid van de meningen van de mensen die mijn verhaal hebben gelezen. Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan. Misschien is het herkenbaar, maar je wil altijd weten waarom. Dat verklaart misschien het feit dat ik bereid was naar hem te luisteren.

Maar zijn verklaring was niet erg indrukwekkend, dus...

Ik zal hem mijn standpunt duidelijk maken en vragen geen contact meer met me op te nemen. Maar in hoeverre hij zich daar wat van aantrekt, weet ik niet, gezien het verleden.
"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
Multatuli.
  maandag 29 augustus 2005 @ 01:35:50 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30064669
Heb JIJ uberhaupt nog gevoelens voor HEM? dat lijkt me nml. ook wel een essentieel vraagstuk.

Zo nee; dan zou ik er niet aan beginnen maar een ander zoeken met wie je op een meer ongecommpliceerde basis iets mee kan opbouwen, zonder alle bagage en gekwetsdheid uit het verleden.

Zo ja: dan zou ik het heeeeeeel rustig aandoen, afstand houden en de kat uit de boom kijken, laat hem zich maar eerst 3-dubbel bewijzen en als hij al die moeite voor je overheeft dan kan je nog eens verder kijken.

Sterkte met je beslissing
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30066942
Hij heeft een geheime agenda, dit blijkt uit de diverse leugens die hij heeft verkondigd. Verder is hij manipulatief en hij voelt dat aan. Hij weet jouw gevoelige snaar te raken en dat hij een zekere controle over jou uit kan oefenen. Dat geef hem toch wel veel macht, hij weet immers toch wel dat je bij hem terugkomt.

Woorden als ik wil niet meer van je. Vervolgens daarop terugkomen en niet 1x maar meedere malen. Dat klinkt absoluut niet integer. Hij speelt met jou. Weeg het e.e.a. tegen elkaar af. Als je weet dat hij jou heeft aangegeven niet leuk genoeg te vinden voor een relatie naderhand te kennen geeft dat hij nu meer tijd heeft gezien de situatie met zijn werk. Dat is een drogreden van de grootste orde.

Doe wat je moet doen, maar besef wel dat deze man slinks, manipulatief is. Hij heeft met jou buiten de doorgeneukt. Contacten via Internet, misschien doet hij dat wel met meedere dames. Trek alles in twijfel bij deze man zegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chewbacca op 29-08-2005 09:26:50 ]
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:33:28 #34
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_30067017
Als je geboortejaar 1981 is, dan betekent dat dat je nog hartstikke jong bent! Waarom zou je je nu moeten settelen, ja dat kan als je de goeie vent tegenkomt, maar dit?? dit is een waardeloze vent die jou aan het lijntje probeert te houden en van 2 walletjes eet ( want hij houdt zijn ex ook aan het lijntje) doe het aub niet, je bent jong genoeg en er loopt vast iemand rond die wel goed voor je is!

Succes met het maken van je beslissingen, probeer de juiste weg tussen het verstand en gevoel te vinden!
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_30067168
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:33 schreef maple-leaf het volgende:
Als je geboortejaar 1981 is, dan betekent dat dat je nog hartstikke jong bent! Waarom zou je je nu moeten settelen, ja dat kan als je de goeie vent tegenkomt, maar dit?? dit is een waardeloze vent die jou aan het lijntje probeert te houden en van 2 walletjes eet ( want hij houdt zijn ex ook aan het lijntje) doe het aub niet, je bent jong genoeg en er loopt vast iemand rond die wel goed voor je is!

Succes met het maken van je beslissingen, probeer de juiste weg tussen het verstand en gevoel te vinden!
Ben het helemaal met Maple-leaf eens. Op je 24e (of nog 23e) hoef je je echt nog niet te settelen!
Neem idd de tijd om een leuke man aan de haak te slaan.
Laat deze kerel aub wel lopen, want volgens mij verdien jij veel beter!
pi_30068078
Hij ziet je gewoon als neukertje en heeft er misschien zo nog wel tien. Zeker een Marokkaan ofzo? Geen respect voor vrouwen namelijk.. typisch.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30069827
Je moet wel niet helemaal goed bij je hoofd zijn om zo'n vent uberhaupt een kans te geven!!!!

Denk nou eens na!!!!!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:37:58 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30070588
Hij klinkt echt als zo'n man die een vrouw alleen maar interessant vindt zolang ze onbereikbaar is, lees: geen relatie met hem heeft. Zodra jij weer voor hem zwicht heeft ie gelijk geen interesse meer.

Nou heb ik persoonlijk nogal een grafhekel aan dat soort eikels, maar goed.

Toch begrijp ik je ook niet goed, vooral als je zegt:
quote:
Ik zag hem altijd als een integere vent, met een beetje bindingsangst etc. Hij heeft zijn moeder op een vervelende manier verloren en daarna een nare jeugd gehad, ik nam het hem allemaal niet kwalijk.
Ik vind hem juist helemaal niet integer overkomen!! Hij besodemieterde zijn ex -doet dat nu weer-, hij besodemieterde jou, en was ook echt een steun voor je toen je mogelijk zwanger wsa..NOT.
Feit dat ie een kutjeugd heeft gehad is geen excuus voor dit soort streken hoor!

En ik weet zeker dat ie je weer laat barsten als je de draad weer oppikt!

anyway, ik ben niet de enige die dit zegt, maar laat 'm alsjeblieft niet weer de kans krijgen om jou te kwetsen! Hij heeft zijn kansen gehad, lijkt me.
Iig sterkte ermee.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 29 augustus 2005 @ 15:16:51 #39
128466 Jezus_Christus
Ja, de zoon van...
pi_30073151
Meisje, laat me je deze vraag stellen:

Waarom pijnig je jezelf door steeds weer in dezelfde valkuil te trappen?
The purpose of Jesus is to flip out and smite the wicked.
pi_30074044
Lijkt me niet moeilijk, NIET doen!!

Dat je uberhaubt nog twijfelt, begrijp ik echt niet.

Hij heeft je keer op keer gebruikt en aan de kant gezet.

Totaal geen contact meer, blokkeer z'n nummer, klaar.
pi_30074224
Tja, klassiek geval waarbij ik me ernstig afvraag waarom sommige mensen zich zo laten bedonderen door iemand anders. Ik ga mee met de rest. Vergeten die lul. 't Lijkt mij een kleuter die het stiekum prachtig vindt dat een vrouw hem zo zit te bewonderen. Alleen al mijn gevoel voor zelfrespect zou er voor zorgen dat ik zo'n persoon nooit meer zou willen zien.
pi_30074433
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef Qamar het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve woorden. Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is. Ik stond wel een beetje versteld van de eensgezindheid van de meningen van de mensen die mijn verhaal hebben gelezen. Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan. Misschien is het herkenbaar, maar je wil altijd weten waarom. Dat verklaart misschien het feit dat ik bereid was naar hem te luisteren.

Maar zijn verklaring was niet erg indrukwekkend, dus...

Ik zal hem mijn standpunt duidelijk maken en vragen geen contact meer met me op te nemen. Maar in hoeverre hij zich daar wat van aantrekt, weet ik niet, gezien het verleden.
Wat betreft dat geen contact opnemen: vraag een ander nummer aan en blokkeer zijn emailadres.

Van dat eerste heb ik totaal geen idee of dat mogelijk is, gewoon even bellen met je klantenservice. Misschien is het zelfs wel mogelijk om zijn nummer te blokkeren, dat zou een hoop gedoe schelen

Met het blokkeren van z'n emailadres bereik je denk ik niet heel erg veel; het is erg makkelijk voor hem om even een ander adres te nemen waarmee hij je wel weer kan bereiken. Misschien moet je zelf een ander adres nemen? Dat is minder omslachtig dan een ander telefoonnummer in ieder geval.
Als je een hotmailadres hebt, kun je de filter op 'exclusive' zetten. Dan komen alleen de berichten van mensen die in je adresboek staan binnen. En als je dan ook instelt dat junkmail niet in een folder komt maar gewoon geweigerd wordt, heb je geen last meer van hem.
pi_30074569
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef rompompom het volgende:

Wat betreft dat geen contact opnemen: vraag een ander nummer aan en blokkeer zijn emailadres.

Van dat eerste heb ik totaal geen idee of dat mogelijk is, gewoon even bellen met je klantenservice. Misschien is het zelfs wel mogelijk om zijn nummer te blokkeren, dat zou een hoop gedoe schelen

Met het blokkeren van z'n emailadres bereik je denk ik niet heel erg veel; het is erg makkelijk voor hem om even een ander adres te nemen waarmee hij je wel weer kan bereiken. Misschien moet je zelf een ander adres nemen? Dat is minder omslachtig dan een ander telefoonnummer in ieder geval.
overdrijven is ook een vak . Welk fundamenteel kwaad heeft die jongen gedaan om zo radicaal geblokt te worden en als een leprapatiënt uit haar leven verbannen te worden.

Hij valt haar niet lastig, de TS is niet smoorsmoorverliefd dus moet niet ' beschermd' worden tegen haar zelf, ik zou hem gewoon normaal behandelen, het is een kwal, maar zo'n behandeling verdient hij nu toch ook helemaal niet.

Zijn er echt mensen die hier zo heftig op reageren ? Dan moet ik toch wel wat meer bestalkt worden
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30074726
Ren weg zo hard je kan. Verbreek JIJ het contact es, kijken of deze grote kleuter dit accepteert. Wedje leggen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30074962
Gewoon nog een keer afspreken.
Het lijkt me precies de man die je wilt hebben als vader van je kind.
Niet te vertrouwen, een schuinsmarcheerder, besluiteloos, manipulatief.
Ga der voor, de man van je leven wacht op je.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_30076017
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak . Welk fundamenteel kwaad heeft die jongen gedaan om zo radicaal geblokt te worden en als een leprapatiënt uit haar leven verbannen te worden.

Hij valt haar niet lastig, de TS is niet smoorsmoorverliefd dus moet niet ' beschermd' worden tegen haar zelf, ik zou hem gewoon normaal behandelen, het is een kwal, maar zo'n behandeling verdient hij nu toch ook helemaal niet.

Zijn er echt mensen die hier zo heftig op reageren ? Dan moet ik toch wel wat meer bestalkt worden
Het hele verhaal herhaalt zich telkens. Elke keer zoekt hij contact, TS leent tóch een oor en krijgt uiteindelijk het deksel op de neus, ondanks al haar goede bedoelingen. Wat mij betreft is dat kwaad genoeg om elk contact te weigeren met die knakker.

Rigoureus? Ja. Maar dat is wat zo'n gozer (denk ik) nu eenmaal nodig heeft. Ik durf te wedden dat wanneer ze hem vertelt dat ze geen contact meer wilt, dat hij het in het begin nog zal proberen, misschien zelfs vrij intensief. Als ze dan (verstandig) niks laat horen, zal hij het, zoals gebruikelijk bij hem, over een paar maanden weer proberen. Als ze vervolgens zo handig is om ook dan niks te laten horen (en dan bedoel ik echt negeren, ook geen berichtje dat ze geen contact wilt), komt de boodschap misschien over.
pi_30080125
ik zou zeggen laat hem maar eerst een jaartje wachten, als ie dan nog wil zou je het kunnen overwegen, maar ik denk dat het verloren moeite is.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:41:28 #48
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_30082566
Zojuist een computercrash gehad, dus moet ik een verhaal van een half uur opnieuw zien te typen... Here goes...
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef Qamar het volgende:
... Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is... Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan... Maar zijn verklaring was niet erg indrukwekkend, dus...
Dus... Dus wat? Qamar, in de komende lap tekst ga ik waarschijnlijk niet aardig op je overkomen, waarvoor mijn oprechte excuses. Waar ik namelijk direct over viel was het gebrek aan vastberadenheid dat je toont in je posts. 'Het lijkt er op dat', 'het is moeilijk om'...

Qamar, om je hopelijk te laten zien vanuit ons perspectief zal ik het nog even nogmaals voor je op een rijtje zetten:

• Meneer raakt met je aan de praat op het Internet, en hoewel hij (al 6 jaar) een relatie heeft geraken de gesprekken in de intieme sfeer. Hij kan zichzelf niet meer beheersen en verliest de scheiding tussen vriendin en jou uit het oog. Om het niet nog erger te maken verbreekt hij het contact en kiest voor zijn vriendin. Balans: .
  • Meneer zoekt opnieuw -telefonisch- contact met jou, en al gauw nemen de gesprekken een seksueel getinte wending. Blijkbaar is zijn toenmalige vriendin niet (goed) genoeg? Nadat het contact een tijdje verbroken is begint het circus weer opnieuw, en resulteert het via telefoonseks zelfs in een date die, alsof het nog niet erg zat is, in twee hartstochtelijke nachten eindigt. Meneer komt er zelfs speciaal voor overgevlogen *zwijmel*. Let wel: hij heeft nog steeds een vriendin, inmiddels al bijna zeven jaar. Seks buiten de deur --> balans: .
  • Meneer beseft zich na een gezellig weekend dat zijn toenmalige vriendin toch niet alles is en breekt 'na veel wikken en wegen (relatie van 7 jaar GVD)' met haar. Na nogmaals een romantisch en zwoel weekend (hij is weer --> single <--) komt hij tot de conclusie dat jij het toch anders ook niet helemaal bent. Even terug: jij doet hem beseffen dat zijn vriendin het toch niet is en ze is passé, maar vervolgens gaat hij niet verder met jou. Jij was het grassprietje dat zoveel groener is, maar er is zoveel gras... Hij kiest niet voor zijn ex, maar ook niet voor jou. Balans: .
  • Meneer krijgt na 8 maanden de kriebels en komt met hangende pootjes terug, 'ik was fout, ik beken, wil je me terug?'. Genoteerd (net toen je wat ruggegraat begon te tonen...)
  • Meneer komt wederom smekend en prekend terug, vindt gehoor en er wordt afgesproken. Nadat het terrein in zijn voordeel wordt verlegd door met zijn auto te gaan rijden (waar moet je anders heen dan met hem mee?) eindigt het hele verhaal in een fiasco tussen de lakens, wat bij hem tot onbegrip leidt. Tot overmaat van ramp lijk je zwanger te zijn, waarop hij als volgt reageert:
    Balans: (*kuche* je wilt je toch gaan settlen? *kuche*)
  • ...
  • zeer noemenswaardig: meneer neemt contact op, vertelt droogjes dat zijn ex weer bij hem is ingetrokken (geen kleine stap, laten we het hebben over *kuch* settlen *kuch*), maar hij staat op het punt om haar er van de een op de andere dag uit te sodemieteren voor jou. Zo snel kan het bij hem afgelopen zijn.

Qamar, ik heb nu de helft van je tekst samengevat, en elke alinea heeft twee dingen gemeen: het begint met 'wát een geweldige meid ben jij, met jou wil ik oud worden' en eindigt met voor de radiostilte voor de volgende storm een 'ik wil je niet. Punt.' als afdankertje. Begin je al een patroon te zien?

Ik heb bij een paar reacties zinnen in de trant van 'negeer hem, dan komt misschien de boodschap wel over'. Zo simpel is het denk ik niet. Eerst moet jou de boodschap duidelijk zijn voordat je deze uit kunt dragen. Je moet duidelijk stelling nemen en zeker van je zaak zijn voordat hij überhaupt iets zal kunnen begrijpen.

Daarnaast: je zegt zelf dat je biologische klok begint te tikken en je op relatie-gebied vastigheid zoekt. Daarvoor zal ik even de wishlist van de meeste vrouwen hier opsommen: het moet een betrouwbare man zijn, romantisch, iemand die er voor me is als ik hem nodig heb, iemand die me de aandacht geeft die ik verdien, een man die alleen oog heeft voor mij.

Ik laat je even rustig het lijstje doorlezen, als je een punt van herkenning ziet hoor ik het wel. Oh, niet? Betrouwbaar is hij niet bepaald, je hebt tot nu toe nog niet veel van zijn acties kunnen voorspellen; hij is romantisch voor een weekend; als je hem nodig had gehad voor je kind zou hij allang naar het buitenland gevlucht zijn (nee, geen flauwe woordgrap); jij verdient met je goede hartje veel aandacht, maar die krijg je van hem alleen als het hem uitkomt en zijn ogen zijn op heel wat meer gericht dan één vrouw.

Nog zoiets: (1) voor zijn werk reist hij veel, (2)hij heeft zijn moeder op een ellendige manier verloren en hij heeft een nare jeugd gehad. (1) is dé basis bij uitstek voor een gezonde relatie die jaren zal duren, en (2) zijn naar ik meen de meest gebruikte excuses voor 'mannen' van dit allooi.

Nu begint hier toevallig Jessica Folcker "How will I know who you are" te zingen... Heb jij enig idee wie hij is? Waar hij voor staat? Wat hij met jou voor heeft? Waarom wil bij jou niet doordringen dat een relatie voor hem niet veel anders is dan een schakelaar die hij even omzet? Het ene moment is het 'aan' en heftig, het andere moment is het 'uit' en ontbreekt het aan elk contact.

Lieve Qamar, net als je wekker kun je ook door je biologische klok heen slapen. Daarnaast leef je voor jezelf, niet voor je grootouders, hoe lief ze ook voor je zijn. Als zij zouden weten in wat voor schuitje je je op dit moment bevindt, begrijpen ze heus wel waarom ze nog ietsje langer moet wachten. Ook jij wilt het liefste de rest van je leven doorbrengen met iemand waar je van op aan kunt, die wéét waarom hij voor jou heeft gekozen en jij voor hem.

Op dit moment heb je al veel bereikt: je bent 24, je hebt een (al dan niet full-time) baan, je woont op jezelf, je hebt een literatuurprijs gewonnen... Jij hebt genoeg om op terug te vallen terwijl je op zoek gaat naar een serieuze kandidaat die de titel 'partner' waardig is. Misschien is in dit hele verhaal mijn mening al een beetje doorgesluimerd: deze jongen verdient die titel, en daarmee jou, niet.

Nu is het aan jou om die boodschap uit te dragen.
  • Je weet het niet...
    Ziezo! Da's mooi van Aviko! --&gt; Power to the pieper!
    pi_30084390
    geen aandacht geven... zulke mannen verdienen geen aandacht
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:45:42 #50
    112998 rustig
    come wander with me
    pi_30084728
    alle goede en slechte momenten voor lief nemend;
    wat een draaikont! ik snap dat er steeds een soort 'spark' tussen
    jullie aanwezig is geweest. maar op een gegeven moment moet je
    je eigen lijn trekken. hij heeft zoveel onduidelijkheid gegeven dat je
    hem eigenlijk niet meer serieus kunt nemen.

keer op keer is het met een rare draai afgelopen. als je hier met hem
    in zou stappen weet je niet waar je aan begint.
    ik zou zeggen, alles leuk en aardig. hij heeft blijkbaar iets sterks waartoe
    jij je aangetrokken voelt. maar doe het niet. te veel kans om opnieuw gekwetst
    te worden! dat je uberhaupt bereid bent om nog (voor de zoveelste keer) naar
    zijn verhaal te luisteren!
    Those who do not feel the music think the dancer mad.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')