Lijkt me een verstandig besluit. Klinkt niet als iemand waar je op kan bouwen, hoe dan ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef Qamar het volgende:
Ach...
Ik denk dat de vraag eerder is of mensen wel kunnen veranderen. Hij beweert dat dit de laatste keer is dat we dit moeten doormaken, volgens hem is hetgeen hem dwarszat opgelost, ik ben nooit het probleem geweest, maar hij...
Maar inderdaad, voor hetzelfde geld is het een hoop pillow talk. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:45 schreef Qamar het volgende:
Ach...
[...]
Maar inderdaad, het is een hoop pillow talk. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien.
Bedankt voor je lieve woorden. Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is. Ik stond wel een beetje versteld van de eensgezindheid van de meningen van de mensen die mijn verhaal hebben gelezen. Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan. Misschien is het herkenbaar, maar je wil altijd weten waarom. Dat verklaart misschien het feit dat ik bereid was naar hem te luisteren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij jou geen enkele goede reden gegeven om te geloven dat het deze keer anders zal zijn.
Zo te lezen ben je een leuke, intelligente meid met inhoud, het zou zonde zijn om je liefde te geven aan iemand die dat niet waard blijkt. Als hij slim was geweest, had hij zijn kans bij jou met beide handen gegrepen en niet los gelaten, maar die kans heeft hij laten schieten. Meermaals, dus de keus is aan jou.
Ben het helemaal met Maple-leaf eens. Op je 24e (of nog 23e) hoef je je echt nog niet te settelen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:33 schreef maple-leaf het volgende:
Als je geboortejaar 1981 is, dan betekent dat dat je nog hartstikke jong bent! Waarom zou je je nu moeten settelen, ja dat kan als je de goeie vent tegenkomt, maar dit?? dit is een waardeloze vent die jou aan het lijntje probeert te houden en van 2 walletjes eet ( want hij houdt zijn ex ook aan het lijntje) doe het aub niet, je bent jong genoeg en er loopt vast iemand rond die wel goed voor je is!
Succes met het maken van je beslissingen, probeer de juiste weg tussen het verstand en gevoel te vinden!
Ik vind hem juist helemaal niet integer overkomen!! Hij besodemieterde zijn ex -doet dat nu weer-, hij besodemieterde jou, en was ook echt een steun voor je toen je mogelijk zwanger wsa..NOT.quote:Ik zag hem altijd als een integere vent, met een beetje bindingsangst etc. Hij heeft zijn moeder op een vervelende manier verloren en daarna een nare jeugd gehad, ik nam het hem allemaal niet kwalijk.
Wat betreft dat geen contact opnemen: vraag een ander nummer aan en blokkeer zijn emailadres.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef Qamar het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve woorden. Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is. Ik stond wel een beetje versteld van de eensgezindheid van de meningen van de mensen die mijn verhaal hebben gelezen. Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan. Misschien is het herkenbaar, maar je wil altijd weten waarom. Dat verklaart misschien het feit dat ik bereid was naar hem te luisteren.
Maar zijn verklaring was niet erg indrukwekkend, dus...
Ik zal hem mijn standpunt duidelijk maken en vragen geen contact meer met me op te nemen. Maar in hoeverre hij zich daar wat van aantrekt, weet ik niet, gezien het verleden.
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef rompompom het volgende:
Wat betreft dat geen contact opnemen: vraag een ander nummer aan en blokkeer zijn emailadres.
Van dat eerste heb ik totaal geen idee of dat mogelijk is, gewoon even bellen met je klantenservice. Misschien is het zelfs wel mogelijk om zijn nummer te blokkeren, dat zou een hoop gedoe schelen
Met het blokkeren van z'n emailadres bereik je denk ik niet heel erg veel; het is erg makkelijk voor hem om even een ander adres te nemen waarmee hij je wel weer kan bereiken. Misschien moet je zelf een ander adres nemen? Dat is minder omslachtig dan een ander telefoonnummer in ieder geval.
Het hele verhaal herhaalt zich telkens. Elke keer zoekt hij contact, TS leent tóch een oor en krijgt uiteindelijk het deksel op de neus, ondanks al haar goede bedoelingen. Wat mij betreft is dat kwaad genoeg om elk contact te weigeren met die knakker.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak. Welk fundamenteel kwaad heeft die jongen gedaan om zo radicaal geblokt te worden en als een leprapatiënt uit haar leven verbannen te worden.
Hij valt haar niet lastig, de TS is niet smoorsmoorverliefd dus moet niet ' beschermd' worden tegen haar zelf, ik zou hem gewoon normaal behandelen, het is een kwal, maar zo'n behandeling verdient hij nu toch ook helemaal niet.
Zijn er echt mensen die hier zo heftig op reageren ?Dan moet ik toch wel wat meer bestalkt worden
![]()
Dus... Dus wat? Qamar, in de komende lap tekst ga ik waarschijnlijk niet aardig op je overkomen, waarvoor mijn oprechte excuses. Waar ik namelijk direct over viel was het gebrek aan vastberadenheid dat je toont in je posts. 'Het lijkt er op dat', 'het is moeilijk om'...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:53 schreef Qamar het volgende:
... Het lijkt er inderdaad op dat hij het niet waard is... Het is moeilijk om iemand met wie je een verleden hebt los te laten, helemaal als hij je pijn heeft gedaan... Maar zijn verklaring was niet erg indrukwekkend, dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |