quote:
Na die kribbige discussie van vanmiddag zou je daar weleens gelijk in kunnen hebben.
maar Roel trekt Rob ook erg slecht.
Van de Talpa-site:
“Ik pik geen bullshit."Er lijkt wrijving te ontstaan in het Huis tussen Roel en Rob. Gisteren voerden Rob en Roel al een heftige discussie over blowen. Rob had tijdens gesprekken opgevangen dat Roel regelmatig blowt en probeerde Roel ervan te overtuigen dat het verslavend voor hem is. “Denk je een vriendin te vinden die dit accepteert? En blijf je dit tot je tachtigste doen?” Roel liet tijdens deze discussie al weten niet van het commentaar gediend te zijn. “Het is lariekoek. Het is een intensivering van mijn leven en geen ontsnapping. Blijf het nou niet volhouden.”
Vanochtend vroeg was het weer raak. Rob bleef de Bewoners aansporen naar bed te gaan. "Zou Rob een geheime opdracht hebben om commando’s uit te delen?”, vraagt Roel zich openlijk af. “Hij heeft nou al vier keer tegen me gezegd dat ik naar bed moet. Dat is niet meer gebeurd sinds mijn twaalfde. En nu zit hij weer over het fietsschema te zeuren.”
Ook later op de dag spuit Roel zijn ongenoegen over het, in zijn ogen, dominante gedrag van Rob. “Ik pik geen bullshit van niemand.” Ook ergert hij zich aan het feit dat Rob uit alle macht probeert Tanja van het roken af te helpen. “Rob is een sympathieke gast, maar hij gaat daarmee zijn eigen ruiten ingooien.” Zou Roel hiermee zijn nominatiekeuze kenbaar hebben gemaakt?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."