Mijn eerste afspraakje was wel tof
Dan ben ik met haar naar de cinema gegaan
![]()
, toen moesten we nog n tijdje wachten eer die film begon en buiten zo wat wachten in die gang waar ze die snacks verkopen en zo. Alle bankjes waren bezet, maar ik wou n beetje op mijn luie krent zitten en ging op zo n soort kartonnen reclame zitten voor n film die daar speelde. Opeens: krak scheurrrrr
![]()
Scheurde ik door het karton en bleef ik met mn kont tussen dat karton vastzitten
![]()
.
Als geluk bij een ongeluk schaterde ze het uit van het lachen en was het eerste ijs ook weer gebroken en zijn we nog n koppel geweest
Mijn tweede afspraakje via msn was wel heeel wat minder
![]()
We hadden in de morgen afgesproken, ik kom na 15 km door de regen te fietsen daar s morgens aan op zo n boerenerf waar zij zegde te wonen. Ze was er dus niet, zij zat naar het schijnt in de stad waar ik net vandaan kwam, zogezegd om boeken te gaan lenen, maar ze had dus al n vriend bleek achteraf maar wou gewoon eens testen of ze er 2 tegelijk zou kunnen hebben om haar ego te strelen.
Ik maar wachten, beetje in n café gezeten, na n paar uur daar terug aangebeld.
Eindelijk zie ik haar. Dat fijn meisje zoals ze zichzelf beschreef bleek zo n grofgebouwde boerenmeid te zijn. Zelliet me binnen, ik voel zo n spanning in dat huis en haar zussen zitten me zo aan te gapen met een kwade blik. Ik voelde me erg onwennig, dronk in één slok mijn cola uit en zat maar n beetje naar die goudvissen op tafel te staren, terwijl zij, ook zonder een woord te zeggen naar boven zat te staren.
Toen zei ze: ik denk dat het even tijd wordt om te gaan, en toen ben k maar weer naar huis gegaan.