En hij is bankemployé???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Joost en hij wilt ook sterven met een erectie
Hij aarde wel wat naar Rob hè, misschien dat hij ooit ook zo wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef mijn23 het volgende:
Toch vind ik Joost wel komisch
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef mijn23 het volgende:
Toch vind ik Joost wel komisch
Laten we het hopen,misschien hebben we ze morgen alletwee wel weer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij aarde wel wat naar Rob hè, misschien dat hij ooit ook zo wordt.
Heeft-ie karakter?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook
Als je niet met hem kan lachen dan wel óm hem
Ik las het ja. Telegraaf was de bron toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Laten we het hopen,misschien hebben we ze morgen alletwee wel weer.
nee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:00 schreef rubinio het volgende:
Milagro, heb jij ook last van dat fullscreenfoutje bij die internetsite? ik nl wel
Ed deed Beau met een mond vol tanden laten staan, was wel geestig...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef eborn het volgende:
Verdomd, Ed jaKwam die niet voor Tara oid?
Er schijnen in totaal 18 deelnemers te zijn, dus wie weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het trouwens zonde dat er zoveel 25-27-jarigen tussen zitten... Allemaal een beetje hetzelfde eigenlijk. Geen Koos, geen Ed...
Ze lopen idd niet lekker, ga er maar stevig vanuit dat het pas gedurende de zondagmiddag word opgelostquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef teamlead het volgende:
wtf is er met die streams aan de hand
"Beau, ik ga weg" toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ed deed Beau met een mond vol tanden laten staan, was wel geestig...
dát ja. dacht dat dat een fout van BBstream was. Maar het is dus weer iets standaards in win xp ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee.
althans wat voor 'n fout ?
dat ie naar 1 en dezelfde stream vergroot?
want dat is normaal, hij blijft vergroten naar je 1e keuze
Beau de bijgoochem, maar hij kwam er mooi niet uit idd... En Ed was wel maf, maar had wel een punt. Mensen die er nieuw in kwamen kregen geen kans...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |