BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:30 schreef Falco het volgende:
Bij mij crasht firefox of IE als een stream het niet doet, maar via BBstream is het wel weer redelijk te volgen.
Ze hebben het over de nominaties in het algemeen. Wie ze verwachten wie wel en niet genomineerd zal worden enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef Falco het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Hoe zit dat met die nominaties van dat bubbelbad?
ik heb echt tot nu toe nergens last van op http://www.gillesdesmit.com/bb/ , werkt perfect, zonder tooltjes down te loadenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....
Ja dat hoort zo in BB he? Is ook leuker vind ik. Anders krijg je van die kliekjes die elkaar naar de finale loodsen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
ik neem aan dat afspraken nog steeds niet mogen
hier niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
stream 1 is nu ook op zwart??
reboot doet wonderenquote:
ja inderdaad, even stoppen en opnieuw op start drukken.. niet zo'n ramp..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat de stream groen en ondersteboven wordt weergegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |