en je zat toen ook met je kop leuter op de tv of niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:22 schreef ThaPete het volgende:
Beetje triest dat het zo lang duurt voordat Menno een "move" maakt.
Heb eens met een vrouw in een yacuzzi gezeten die ik maar oppervlakkig kon, na een half uurtje moest ik de rem erop gooien anders liep het "fout" af ,hahahahah
Greetzz Peter
Stonden er toen ook een paar camera's op je gericht?quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:22 schreef ThaPete het volgende:
Beetje triest dat het zo lang duurt voordat Menno een "move" maakt.
Heb eens met een vrouw in een yacuzzi gezeten die ik maar oppervlakkig kon, na een half uurtje moest ik de rem erop gooien anders liep het "fout" af ,hahahahah
Greetzz Peter
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en je zat toen ook met je kop leuter op de tv of niet.
Greetzz Mila
Als je "ogen" asl camera's kan beschouwen wel ja, hahhahquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stonden er toen ook een paar camera's op je gericht?
je bent me er eentje zeg, boefje !quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:26 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,
dus net zo spannend.
Greetzz Peter
quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:26 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,
dus net zo spannend.
Greetzz Peter
Neem ik maar op als een compimentje dan , hahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent me er eentje zeg, boefje !
![]()
bedtijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |