Hij was na de eerste keer al niet leuk meerquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah ok maar ik vind het niet mooi. Na 100.000 keer gehoord te hebben is het niet leuk meer.![]()
Jawel, helaasquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef brainster het volgende:
Wie is er nu nog?
Ik ben toch niet in mijn eentje hè?
Gadverdamme. 2 keer achterelkaar dat geblaat aanhorenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik luister nu radio en hoor 2x achter elkaar een liedje van Mariah Carey.
Zeg moet jij niet een paar huizen verderop zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hij was na de eerste keer al niet leuk meer
Kattengejank inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Gadverdamme. 2 keer achterelkaar dat geblaat aanhoren![]()
![]()
Ik ben het zowaar eens met jou eensquote:
Taart had een paar topic's terug een foto gepost van een leuk kadoquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:49 schreef Messenga het volgende:
Damn, Duur weekend voor memorgen vriendin jarig, dag erop mn zusje
Ook voor het eerst.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:49 schreef Messenga het volgende:
Damn, Duur weekend voor memorgen vriendin jarig, dag erop mn zusje
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar eens met jou eens![]()
Brr...straks worden we nog vrienden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
Jij bent het eens met hem?
Het wordt nog wat...
Hell noquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Brr...straks worden we nog vrienden.![]()
Ik heb gewoon de verkeerde gequote. Ik moest elmaikel hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ehh, nee, mn ex was ook de dag voor mn andere zusje jarig, heb ervaring
Kom ik net vandaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg moet jij niet een paar huizen verderop zijn?![]()
Was wel gezellig hoor, we gingen spelletjes van de Lama's na doenquote:
Hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik luister de hele tijd naar mijn laatste nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |