Thanks Jappie, precies waar ik zin in had!!! Hoe ráád je het zo!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij je zin...hier heb je je pijphoer..
[afbeelding]
En maak je niet ongerust over die kopstoot...die had je na zondag sowieso nog van me tegoed![]()
Ja ik denk ook niet dat ze het tot morgen halen. Linda en Ingrid hebben echt geen zin om nog een slag te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Jappie het volgende:
Btw...folks...hoe lang denken jullie dat ze blijven fietsen ? Ik schat ca 5 a 6 uur en dan zien ze vanzelf wel in dat het niet te doen is
Kijk die meiden gaan ca 1 a 2 uur per fietsbeurt mee...die jongens misschien 4 a 5...dus 3 is een leuk gemiddelde ware het niet dat de boys begonnen zijn...hahahah...die maken doodleuk hun fietsbeurt af en merken nadat ze het stokje hebben overgedragen...dat ze na 2 uur alweer mogenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Roache_ het volgende:
Jappie, ik fiets uit solidariteit al 72 uur met ze mee en ik kan je zeggen: bloedblaren (and not in a good place). Persoonlijk denk ik dat 3 uur meer in de richting komt.
Ik doe zoals het een goed gastheer betaamt alle mogelijke moeite om het jouw naar de zin te maken Gertquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
En het doet me goed om te lezen dat je zondag nog niet uit je geheugen hebt gewist.
Indien ik ook maar het kleinste vermoeden zou hebben dat ik jou daar daadwerkelijk gelukkig mee zou maken zou ik het direct doen Gert...echt waarquote:
Ha ha soortquote:Op donderdag 1 september 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Indien ik ook maar het kleinste vermoeden zou hebben dat ik jou daar daadwerkelijk gelukkig mee zou maken zou ik het direct doen Gert...echt waar................echter.....ik ben er heilig van overtuigd dat je diep van binnen (wel extreem diep overigens hoor
) ...een enorme schuldgevoel zou over houden als je mij met veel pijn en moeite die hoed naar binnen zou zien werken...tot tranen aan toe zeg maar...dat je ziet dat ik bijna bij elke volgende hap in kokhalsen uitbarst zeg maar...heb je het beeld al een beetje voor je ? Ja ? ...
....stel je hart dan nu voor een miliseconde open Gert...(niet te lang want je bent het niet gewend) ....pijn doet dat he ?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Gert moet een mix van varkens ballen en koeienballen wegwerken![]()
Jappie, zet die fles jenever effe ondersteboven met een trechter op die bijdehant z'n waffel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef Roache_ het volgende:
Koeienballen?? KOEIENBALLEN? Ieuw!!! Koeieneierstokken dan...
Haat??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar komt die Gertbash cq haat vandaan Cuall ?![]()
![]()
![]()
Ja ze blijven er over zeuren en de beentjes gaan niet meer zo lekker rond. Denk dat je gelijk gaat krijgen Jappiequote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef Jappie het volgende:
Heren heren..effe de kift opzij......let op...het moment van fietsbeeindiging is bijna daar![]()
God, zelfs met een trechter in z'n keel ouwebet Roache nog door.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:29 schreef Roache_ het volgende:
Meneer, ik denk dat ze toch doorgaan, vooralsnog is alleen Nathalie tegen. Nou schreeuwt zij wel het hardst (zie je de analogie met Gert ook??) maar ik denk dat ze gewoon doorgaan hoor, ze is een roepende in de woestijn (wederom, de analogie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |