quote:Geachte gamers van Fok!
Zoals sommigen van jullie wellicht weten is er een groep fanatiek BF2 spelers op Fok! Die zijn verenigd in de clan met de naam `Band of Fok!kers`. We zijn al maanden druk met het vullen van ons oneindig aantal threads en het blijft maar doorgaan. We hebben zelfs een eigen betaalde server opgericht en niks staat ons in de weg voor vele uren gameplezier. Voor meer info over onze clan verwijs ik je graag naar ons topic.
Nu hebben we sinds enige tijd het plan een LAN party te organiseren en na wat wikken en wegen zijn we uitgekomen op de lokatie van The gamesyndicate te Rotterdam (www.gamesyndicate.nl). We zijn al ter plaatse geweest waarvan je hieronder het verslag kan lezen. Om nu op deze unieke kans in te gaan moeten we minimaal 35 personen meebrengen waarvoor vooruit betaald moet worden. We zitten nu op 26 zoals je hieronder kunt zien dus we moeten nog wat mensen hebben.
Geef je op en probeer met ons een spelletje BF2 of kom samen met wat maten je eigen spel spelen wat je graag doet. Het is gewoon gezellig dat beloven we! Wees er snel bij want sinds we het hier posten verwachten we snel vol te zitten. Morgenavond gaat de bevestiging op de mail naar het gamesyndicate.
Datum 16 september
Tijd 20..00-06.00
CU at the Gamesyndicate!
Band of FOK!kers
Aanmeldingen tot nu toe:
Sickert+2 maten
Mr Wheels
Dr Bravo
Dun Tinnus
Timminater
Jedi
Hobbes
Linux
Johan + 7 maten
Dickie
Escape
I-spy
BMH
Morpheus
Stoja
FJD
Jafarx
Ash
Misterfox misterfox mag niet anders wordt hij vermoord in Rotterdam..:(
VIP: Redacteur van FOK!
Rudy Carell (?)
NL boy (?)
Teller staat dus op: 27 (vraagtekens niet meegerekend)
Nog 15 plaatsen beschikbaar.........
Aanmelden in het battlefield topic of mail naar bandoffok@gmail.com
Nou dames hier dan ons verslag over ons bezoek aan the Gamesyndicate Rotterdam.
Vanavond zijn Johan, Sickert, Mr Wheels en Jedi op bezoek geweest om wat spijkers met koppen te slaan voor onze lanparty. In Rotterdam aangekomen en elkaar ontmoet bij station Blaak blijkt dat we Johan missen. De telefoon wordt dan door hem opgenomen met `Hier spreekt tafel 33` oftewel hij was al aan het warmdraaien binnen. We zijn snel naar het gamesyndicate gelopen en ons gemeld bij de bar.
We werden goed ontvangen door Jur en werden gelijk apart genomen om het een en ander door te spreken onder het genot van een cola van het huis. Begin was al goed... Alleerst deelde hij ons mee dat defightnight eigenlijk niet echt iets voor ons is. Het is voor min of meer genodigden die wat betekenen in de gamewereld. Volgens hem een selectie van de beste gamers ter wereld..
Wel biedt hij aan een avond voor ons te organiseren onder bepaalde voorwaarde waarbij hij een prijs kan maken waarvoor we de hele tent exclusief tot onze beschikking hebben met personeel. We mogen zelfs onze eigen spullen etc meenemen. Hetgeen is onder voorwaarde gesteld dat de nachtvergunning verleend wordt door gemeente Rotterdam. We stellen de datum voor van 16 september en dit is geen prbleem en Jur beloofd om zo snel mogelijk met een voorstel te komen.
We worden naar onze plaatsen begleid waar we zien dat Johan al druk verwikkeld is in een virtuele strijd op het slagveld. We krijgen plaatsen en de pc`s worden vanaf de bar vrijgegeven. Je kiest je spel en kan zo beginnen met spelen. Er zitten wel 42 vette spellen op die pc`s die je vanuit een heerlijke stoel kan bedienen. Teamspeak is mogelijk via Ventrillo die al geinstalleerd staa op elke pc. Onze server tools kunnen ook aangeleverd worden van te voren zodat we daar mee kunnen werken die avond. De hardware is gewoon prima in orde bevonden!
Mocht je geen zin hebben in een van de 40 games dan kun je ook gaan spelen op de PS2 of je eigen Xbox meebrengen en op de beamer spelen. Oftewel alles is mogelijk!
Na een tijdje vraagt Jur weer eventjes om mee te komen waarna hij tot zijn voorstel komt:
-minimaal 35 personen, maximaal 42
-speciale prijs van 25 euro pp excl. drank
-Exclusieve verhuring dus geen vreemden
-16 september van 20.00 tot 0.600
-Alles onder voorbehoud dat de vergunning verleend wordt.
-vooruit betalen
Wij zeggen toe dit voor te leggen aan de clan met de verwachting een positieve bevestiging te kunnen doorgeven ten laatste zondagavond. Dit zo snel mogelijk vanwege de periode voor vergunningaanvraag.
We hebben nog tot 23.00 doorgespeeld al viel het me niet mee zonder TS. Nu moesten we echt vertrekken omdat de parkeergarage ging sluiten.
Nou mensen een geweldige avond gehad en leuk mensen eens in het echt te ontmoeten. Wat ik nu verwacht van iedereen is een aanmelding officieel en als we de bevestiging hebben van de vergunning dan moet er ook vooraf betaald worden aan mij aangezien ik geen 850 euro ga voorschieten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:07 schreef MMaRsu het volgende:
Hey! Ik zal ff aan een maat van me vragen of ik die nacht bij hem kan slapen, aangezien hij in R'dam woont. Lijkt me opzich wel vet, kan ik ff zien of er mensen zijn met ssbm ( Super Smash Brothers Melee ) skills
.
Als het aan mij ligt kom ik, maar zal het dus echt aan hem moeten vragen
zou cool zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
1 on 1 is beter. Maar damn ik hoop echt dat ik bij em kan blijven pitten, zal em ff een sms sturen nu
En daar hoor ik dus bij he!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef jpjedi het volgende:
Nou mensen een geweldige avond gehad en leuk mensen eens in het echt te ontmoeten.
Ge bent de bovenste beste kerel!quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef Fliepke het volgende:http://games.fok.nl/news.php?newsid=6020
Nou krijg net 5 aanmeldingen dus we klimmen omhoog!quote:
Nou voor vanavond 22.00 uur zeg maar want ik moet vanavond mijn inschrijving bevestigen.. ivm de vergunning.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft z'n mobiel op het moment nog uitstaan, dus ik denk dattie nog aan het werk isMoet je het nog voor een bepaalde tijd weten dan?
gaaf!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:41 schreef jpjedi het volgende:
Leuk bericht ontvangen van de redactie van Fok!:![]()
Hallo jpjedi (en anderen),
We willen jullie vanuit FOK!games feliciteren met het uitstekende initiatief
om een FOK!LANPARTY te organiseren omtrend de game Battle Field II amongst
others!
Uiteraard willen we een stukje schrijven over de party en dit publiceren op
FOK!games mits jullie dit zelf ook leuk vinden. Indien gewenst sturen we dus
graag een recensist naar de party, en hiervoor betalen we uiteraard het
normale inschrijfgeld. Wie van FOK!games van de partij zal zijn is nog niet
bekend, maar zodra ik een naam voor je heb dan laat ik het je weten. Graag
ontvangen we een bevestiging van de inschrijving en horen we van je wat de
verdere procedure is.
Intussen zijn we bezig met een nieuwspost op FOK!games waarin we uiteraard
een beetje reclame zullen maken voor jullie topic. Mocht je verder hulp
nodig hebben bij de organisatie dan horen we het graag.
kind regards / met vriendelijke groeten,
Marco Mullers
FOK! Hoofdredacteur
FOK! Editor-in-Chief
Nou ik kan je op de reserve lijst zetten.. aanmelden is namelijk vooraf betalen om de simpele reden dat ik dat ook moet doen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm hij weet z'n rooster nog niet voor de dag in kwestie ( hij werkt op schiphol ), dus hij kan me het niet garanderen. Is het totaal niet mogelijk om mocht ik toch kunnen alsnog te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |