abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:47:33 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30067925
Nog een puntje om toe te voegen: Linda heeft door haar baan als barvrouw een berucht drankverleden. Het is geen drankprobleem heb ik het idee, maar wel een puntje om wellicht rekening mee te houden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:52:58 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30068019
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef Scope het volgende:

[..]

Haha, het wordt steeds mooier Zet nog even bij Ralph de werkdiagnose: "pathologische leugenaar", waarbij je differentiaal diagnostisch nog zou kunnen denken aan confabulatie in het kader van het amnestisch syndroom, bijvoorbeeld Korsakoff tgv alchomisbruik, of... waarschijnlijker bij Ralph: rookvergiftiging!


de plebs willen het ook nog volgen hoor

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:57:52 #78
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30068099
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Dat zijn er dus al drie!!!

Hoeveel Fok! verpleegkundigen hebben we hier eigenlijk??
Ik ken er nog wel een maar die is niet vaak op Fok!
Verpleegkundigen en andere paramedici zijn er veeeeeeel!
Lekker douchen!
pi_30068111
Als ik het maar kan volgen. Jump (gewoon googlen kom je heel ver mee)

Ik hoorde ook dat Roel een cocaineprobleem had (gehad)? Iemand meer gehoord?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30068178
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:52 schreef Jumparound het volgende:
de plebs willen het ook nog volgen hoor
Ja sorry, vakjargon... goed, waar het om gaat is dat het dankzij de observaties van APK erg waarschijnlijk is dat Ralph niet de waarheid vertelt over zijn deelname in BB. Zie daarvoor andere topic. Dit heet dus liegen. Iedereen liegt wel eens, maar dit is bestwel een grove leugen. Als Ralph dit vaker doet, met het doel om anderen te misleiden, dan kan je spreken van pathologisch liegen. Hij liegt om het liegen zeg maar.

Andere mogelijkheid is dat hij weliswaar niet de waarheid vertelt, maar dat dat komt doordat hij zich niet meer kan herinneren hoe het echt zit. Amnesie heet dat: geheugenverlies. Hij bedenkt dan iets om dat gat in zijn geheugen op te vullen. Dat noem je 'confabuleren'. Hij doet het niet om anderen te misleiden (itt liegen). Dit zie je bijvoorbeeld gebeuren met mensen die zoveel alcohol hebben gedronken dat er letterlijk gaten in hun hersens zijn ontstaan, die weten ook niet meer hoe het echt zat en bedenken zaken er omheen om die gaten in hun geheugen op te vullen (syndroom van Korsakoff). Dit kan niet alleen door alcoholmisbruik optreden, maar ook door rookvergiftiging bijvoorbeeld.
En vast!
pi_30068202
Wat lief van je, Scope zo kan Jump ook meelezen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30068242
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief van je, Scope zo kan Jump ook meelezen
Zie het als een patiëntenfoldertje, Isabeau
En vast!
pi_30068306
Oh nog één dingetje, Isabeau, hier een linkje naar Maladie d'Amour!

http://users.belgacom.net(...)um%20West%20Tune.mp3
En vast!
  maandag 29 augustus 2005 @ 11:11:32 #84
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30068880
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief van je, Scope zo kan Jump ook meelezen
Inderdaad, tnx scope!

we gaan toch niet sarcastisch worden Isabeau?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 11:34:04 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30069158
Kwaliteitstopic!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 11:58:37 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30069434
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef Falco het volgende:
Nog een puntje om toe te voegen: Linda heeft door haar baan als barvrouw een berucht drankverleden. Het is geen drankprobleem heb ik het idee, maar wel een puntje om wellicht rekening mee te houden .
En Tanja heeft in het bubbelbad opgebiecht dat ze frekwent snoof. Ze liet ook doorschemeren dat drugsgebruik een reden was waarom het op een gegeven moment niet mee zo boterde tussen haar en de Antilliaanse vriend/vader. Al ging dat voornamelijk over zíjn gebruik. Maar haar verhaal interpreterend is het vrijwel zeker dat Tanja in ieder geval in het begin van de zwangerschap nog cocaďne heeft gebruikt. Ik weet niet of dit specifieke mogelijke complicaties bij het kind kan veroorzaken?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:16:27 #87
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30071733
Dido heeft hoofdpijn vandaag.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30073579
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:58 schreef Gert het volgende:
...begin van de zwangerschap nog cocaďne heeft gebruikt. Ik weet niet of dit specifieke mogelijke complicaties bij het kind kan veroorzaken?
Cocaďne heeft volgens mij ook een vaatvernauwend en bloeddrukstijgend effect, kan vroeg in de zwangerschap leiden tot miskraam, later solutio (is loslating van de moederkoek, levensgevaarlijk voor de baby), en vroeggeboorte. Als het kind het overleeft, heb je grotere kans op een kleine kindje (en dat hebben we hier al vanwege het roken). Zijn ook afwijkingen beschreven aan armen/benen... (moet je denk ik denken aan niet goed aangelegde of missende handjes en voetjes...).

Voor de goede orde, de kans dat hier een normaal kindje uitkomt is best groot, ik durf te wedden dat Tanja uitgebreide screeningsecho's heeft gehad... maar dan nog. Echt helemaal lekker is het allemaal niet...
En vast!
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 15:44:17 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30073909
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef Scope het volgende:
Voor de goede orde, de kans dat hier een normaal kindje uitkomt is best groot, ik durf te wedden dat Tanja uitgebreide screeningsecho's heeft gehad...
De risico-inschatting is een beetje doorgeslagen volgens mij idd, bij sommigen.
Hoe zeker kun je eigenlijk zijn van een "normaal" kind, als je het uitgebreid bestudeert dmv echo's? Je kunt toch sowieso eigenlijk álle uiterlijke kenmerken al beoordelen? (hoeveelheid vingers, grootte e.d.)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30074998
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef Gert het volgende:
De risico-inschatting is een beetje doorgeslagen volgens mij idd, bij sommigen.
Hoe zeker kun je eigenlijk zijn van een "normaal" kind, als je het uitgebreid bestudeert dmv echo's? Je kunt toch sowieso eigenlijk álle uiterlijke kenmerken al beoordelen? (hoeveelheid vingers, grootte e.d.)
Relatief zeker, maar nooit 100%. Aangeboren afwijkingen, denk aan bv aangeboren hartafwijkingen, open ruggetje, aanleg van armen, handen, benen en voeten etc kun je echografisch relatief goed beoordelen. Maar of alles ook echt 'werkt' zoals het hoort, en er écht uitziet zoals het hoort, dat zie je pas als een kind echt geboren is.
En vast!
pi_30077566
Nog kwaaltjes, snijwonden, brandwonden, hoofdpijntjes, blauwe plekken, zadelpijn, spierpijnen die ik gemist heb?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30077905
Linda had nog steeds hoofdpijn en was ziekig
En er Lieske had ook beetje last van hoofdpijn vanmiddag
pi_30078087
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
Linda had nog steeds hoofdpijn en was ziekig
En er Lieske had ook beetje last van hoofdpijn vanmiddag
Moeten ze niet zo laat naar bed gaan

(dit topic wordt zo een beetje "de zwakste schakel" )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:57:32 #94
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30080892
Het viel me vandaag op in de uitzending dat Rob (geloof ik) vroeg of Rikkert goed geslapen had. (eerste nacht) Die ontkende dat omdat hij last had gehad van hartkloppingen, waar hij naar eigen zeggen wel vaker last van heeft gehad...

Als hij een medisch geheim heeft dan denk ik dat het eerder iets met zijn hart is dan met zijn oor, misschien heeft ie wel een pacemaker?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30081073
Staat al lang in de openingspost, Molluck

Wacht, correctie: ik had er nog niet bij staan dat hij er váker last van had. Dat wist ik niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:05:02 #96
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30081164
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Staat al lang in de openingspost, Molluck

Wacht, correctie: ik had er nog niet bij staan dat hij er váker last van had. Dat wist ik niet
doh!

Maar om dan toch ff een toevoeging aan dit topic te doen, ik neem aan dat het hartkloppingen is? ipv hardkloppingen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30081435
heb ik er hardkloppingen neergezet? (en ik ben altijd zo mierenneukerig in dat soort spelfoutjes haha)

Roel zei trouwens ergens spierpijn te hebben, maar voor hij daar op door kon gaan switchte de camera naar een ander beeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:22:49 #98
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_30081860
Ik denk dat er morgen bij iedereen uitgezonderd Tanja wel zadelpijn toegevoegd kan worden
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_30082553
En spierpijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30087122
Lieske heeft ADHD en vertelt Roel dat ze ook Ritalin heeft gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')