Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef eborn het volgende:
Stream 4 zit een beetje te schakelen naar de poort...
Spaar me, zelfs zonder drank zijn ze al niet om aan te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef Darklight het volgende:
Waarom krijgen ze geen drank? Is toch zaterdagavond
Denk het ook niet, maar ben bang dat ik het tot 4 uur moet blijven controlerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:33 schreef Tindra het volgende:
Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...
nee, dat bewaren ze voor zondagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:33 schreef Tindra het volgende:
[..]
Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb soms écht nog moeite om ze uit elkaar te houden. Ik vind dat er nog best wat soortgelijke typetjes in zitten, vooral op het eerste gezicht.
Wie in dit huis roken er eigenlijk níet? Die krijgen daar toch nog een bonus voor ofzo?
Is Rob zelf eigenlijk ook nog ergens op de streams te zien geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat bewaren ze voor zondag
en dan denk ik dat ze dan ms enkel verklappen wáár Rob zit , aan ons dan.
ms moeten de bewoners Rob zélf ontdekken en is het Joost's opdracht dat zo lang mogelijk te voorkomen, ergo we zien Rob niet meer terug![]()
Ik had er in het begin ook moeite mee maar na een dag kijken weet ik nu wel de namenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangen
Ik weet alleen wie wel roken. Volgens mij Roel en Tanja en Chantal?
Twee dagen best intensief kijken zou ik toch denken dan! Ik vind het nogal een groep, en dan willen ze er nog meer bij gaan gooien. Wordt voor degene die alleen op tv kijkt en niet de streams volgt waarschijnlijk helemaal een ramp.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangen
Ik weet alleen wie wel roken. Volgens mij Roel en Tanja en Chantal?
nee, het is een lokkertje voor de tv uitzendingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is Rob zelf eigenlijk ook nog ergens op de streams te zien geweest?
Waarschijnlijk wel, maar dat zijn ook geen die-hard fans (lees: verslaafden)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
Twee dagen best intensief kijken zou ik toch denken dan! Ik vind het nogal een groep, en dan willen ze er nog meer bij gaan gooien. Wordt voor degene die alleen op tv kijkt en niet de streams volgt waarschijnlijk helemaal een ramp.
ah , bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, het is een lokkertje voor de tv uitzending
ik vind het echt erg dat ik nu al verslaafd benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zijn ook geen die-hard fans (lees: verslaafden)
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat ze opvallend weinig hebben gesproken over Rob's snelle vertrek. Of heb ik al die gesprekken gemist?
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo verquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind het echt erg dat ik nu al verslaafd ben![]()
Klopt. Gisteravond hebben ze het er nog even heel kort over gehad. En of hij wel of niet terug zou komen. Maar verder bar weinig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
gemist dus... en we hebben de 2 uren vlak na zijn vertrek natuurlijk allemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |