Waarschijnlijk is het monnik-meditatie-tijd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:15 schreef Tamaartje het volgende:
Roel is wel heel stil vind ik trouwens...
Oh zie nu dat die binnen is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het monnik-meditatie-tijd!
Wel bijhouden hé, ik verwacht straks een BB5 hitparade met meest gezongen nummersquote:
live via de streams maar niet op tv hoor!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef Ireth het volgende:
Tanja: "Neefje Paul, blablabla maar dit mag ff niet uitgezonden worden trouwens.... "![]()
Klopt, viel mij ook op. Waarschijnlijk kan ze niet spellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
Of zn achternaam met een L begint?
Net zei ze toch O?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
Of zn achternaam met een L begint?
Net zei ze toch O?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op. Waarschijnlijk kan ze niet spellen
Ga je eens snel in een hoekje zitten schamen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik kan me al zo voorstellen dat ik daar het hardst van allemaal zou zingen, leuke liedjes!
moet je voorstellen wat ze gaan doen als er drank in gegooid wordt.... dan wordt het waarschijnlijk paradise by the dashboard light en YMCA ofzoquote:
JAAAA!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Dynabite het volgende:
<---- vreest dat ze dalijk aan de sinterklaasliedjes beginnen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik kan me al zo voorstellen dat ik daar het hardst van allemaal zou zingen, leuke liedjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |