huh? ik sluit stream 2 af en open stream 3...niks na elkaar openen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duh.... het ligt eraan hoe snel ze openen. De eerste die opent loopt voor op de tweede die opent .. enz enz
yep, dat is altijd zo, als er meerder camera's op dezelfde ruimte aan staan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...ik hoor Tanja op stream 1 zeggen "...maar dat hebben ze al gedaan", ik wil een andere camera proberen en probeer camera 2. Op het moment dat die loopt hoor ik Tanja zeggen " ...maar dat hebben ze al gedaan". Loopt camera 2 iets achter bij 1 of zo![]()
[inkopper]quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
ik kan geen duikboten weg krijgen bv
Ik denk wel dat Tanja uiteindelijk iets ergers kan bedenken ja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Falco het volgende:
Lorena is niet echt een mooie naam, beetje aso. Maar het kan altijd wel weer erger.
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
ik kijk 1 stream tegelijk...hoe moet ik ze alle 4 kijken dan?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
ik kijk 1 stream tegelijk...hoe moet ik ze alle 4 kijken dan?
Sjonnie als het een meisje wordt en Anita voor een jongenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat Tanja uiteindelijk iets ergers kan bedenken ja.
Scanman, ik hou van je!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
Probeer die eens. Perfect beeld bij mij
Die is er voor de uitzendingen. Daar verschijnen Bridget, Ruud en andere filmpjes op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze een Plasma TV in het huis staan wanneer ze geen kabel hebben en geen zenders kunnen ontvangen, ze mogen immers geen contact hebben met de buitenwereld.
Ik vraag mij af, kunnen ze wel aan kranten komen en mogen ze die dan wel lezen?
De vader is een Antilliaan dus he twordt Stanley of Marlon of Steve of Brianquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Sjonnie als het een meisje wordt en Anita voor een jongen
Tanja Jr. is ook wel creatiefquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
De vader is een Antilliaan dus he twordt Stanley of Marlon of Steve of Brian
Voor een meisje Shamilla, Tamaleeeeeeeeeeeeeeesha, of Gita Angelee of zo
Die is voor de TV uitzending van morgen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze een Plasma TV in het huis staan wanneer ze geen kabel hebben en geen zenders kunnen ontvangen, ze mogen immers geen contact hebben met de buitenwereld.
Ik vraag mij af, kunnen ze wel aan kranten komen en mogen ze die dan wel lezen?
Ze voelt zich volgens mij ook niet helemaal 100%. Afgezien van d'r normale gekte dan...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om zo op camera 4 te zien dat Linda er niet bij hoort
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
is stream 3 bij jullie ook 'dood' ?
Al een uurtje ofzo jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
yep, al een hele tijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |