Tuurlijk: Woutey moet dr ook in (z'n broertje niet).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:05 schreef Woutey het volgende:
je moeder
ik bagger niet, ik post kwaliteits posts!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Tuurlijk: Woutey moet dr ook in (z'n broertje niet).
hou je bek, jezus man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Jezus_Christus het volgende:
Een hoop zondaars in die lijst. Ik zal mijn vader om raad vragen wat te doen met deze poel des verderfs.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Jezus_Christus het volgende:
Een hoop zondaars in die lijst. Ik zal mijn vader om raad vragen wat te doen met deze poel des verderfs.
God is er ook voor jou, zondaar. Je hoeft alleen maar je hart en ziel open te stellen.quote:
noem dat maar eventjes "maar". Voor je het weet wordt je door god ofzo gepenetreerd, wie zit daar op te wachten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:59 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
God is er ook voor jou, zondaar. Je hoeft alleen maar je hart en ziel open te stellen.
Je maakt me verdrietig met je onreine gedachtengang over Het Geloof. Ik hoop voor je dat je miserabele leven een wending zal maken en je alsnog zal bekeren tot het Christendom.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
noem dat maar eventjes "maar". Voor je het weet wordt je door god ofzo gepenetreerd, wie zit daar op te wachten?
ik moet je iets verklappen: ik doe aan seks voor het huwelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Je maakt me verdrietig met je onreine gedachtengang over Het Geloof. Ik hoop voor je dat je miserabele leven een wending zal maken en je alsnog zal bekeren tot het Christendom.
En ik nog steeds verkeerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef Dakota het volgende:
ja nu sta ik er 2 keer in
nee toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik moet je iets verklappen: ik doe aan seks voor het huwelijk![]()
gisteren nog zelfs!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef boskov het volgende:
[..]
wat zal jezus, god en al dat andere volk er wel niet van vinden?
ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
gisteren nog zelfs!![]()
what ya gonna do, what ya gonna do![]()
wordt jezus tenminste niet boosquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik ook niks aan doen...
Waarom zou je verdrietig worden van haar gedachtengang? Daar pijnig je jezelf alleen maar mee en dat is toch 'zonde'...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Je maakt me verdrietig met je onreine gedachtengang over Het Geloof. Ik hoop voor je dat je miserabele leven een wending zal maken en je alsnog zal bekeren tot het Christendom.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:26 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Waarom zou je verdrietig worden van haar gedachtengang? Daar pijnig je jezelf alleen maar mee en dat is toch 'zonde'...
Er speelt hier respect, jij gelooft, cool voor je. Djenneke blijkbaar niet op de manier hoe jij gelooft,is ook cool. Ieder z'n eigen 'ik' nietwaar.
post de resultaten op fok! bij voorkeur ook de foto'squote:Op zondag 28 augustus 2005 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
even kijken wat er vanavond allemaal rondloopt. Kijken of ik god boos kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |