Het blijft een eer om 2 keer in lijst te staan. Ook al is het zonder hoofdletter en op een te lage positie.quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de lijst:
1.Tobbes
...
68 koewam
69 dirman
70 alsem
71 DjDev
72 dirman
73 tobbes
...
126 vbmod
en remember, de nummer 150 krijgt een geheel eigen baggertopic
Dan wil ik ook twee keer, maar wacht maar even tot het er 149 zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef Tobbes het volgende:
Ik ook twee keer:')
nu welquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sta ik er al in?
Ik ben toch echt een bagger user hoor...
Nog even doorposten en... wie weet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:28 schreef gamalan het volgende:
ah?
Aantal posts: 110 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef gamalan het volgende:
mag ik op 1?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef djenneke het volgende:
conflict is verdwenen in de lijst, hoe kan dat dan? dat blijft echt wel baggeraar no. uno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no life after death, there is only life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |