teeth poetsn meldingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
Laat ik nu nog steeds niet weten wat tpm is![]()
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.
Het is zoo gezellig op FOK! nu![]()
Metaalkleur op de muur of meubelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbij
Ik MAG niet eens een nieuwe kamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Metaalkleur op de muur of meubelsIk wil eigenlijk ook nog allemaal nieuwe meubels maar mn ouders hadden zoiets van:
dus ja, dat komt nog wel de komende tijd
Meubels had ik zelf gedacht in bruinachtig
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik MAG niet eens een nieuwe kamer
Ik nu welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegd
is die film leuk? ik ken m niet, maar klonkt wel leuk in het stukje in de gidsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
Uiteraard om 23:45 Reservoir Dogs kijken
Mijn muis is kapot gegaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echt
Dan maar zelf kopen, maar daar heb ik dus weer niet genoeg geld voor.. Gedoe altijd
En da'squote:
quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
En ging die muis dan helemaal spontaan kapot, of heb je 'm een handje geholpen
.
Welterusten MutZ, ik ga je goeie voorbeeld volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |