jajaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
ben blij dat ik thuis ben, i;m sickquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben blij dat ik thuis ben, i;m sick
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
*gamen was
Okayquote:
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelNou ja, dat ga ik wel in het verven van mn kamer steken. Iemand nog suggesties voor kleur, ik weet het eigenlijk nog niet echt (iets met blauw ofzo)
Trusten en tot morgenquote:
teeth poetsn meldingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
Laat ik nu nog steeds niet weten wat tpm is![]()
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.
Het is zoo gezellig op FOK! nu![]()
Metaalkleur op de muur of meubelsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbij
Ik MAG niet eens een nieuwe kamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Metaalkleur op de muur of meubelsIk wil eigenlijk ook nog allemaal nieuwe meubels maar mn ouders hadden zoiets van:
dus ja, dat komt nog wel de komende tijd
Meubels had ik zelf gedacht in bruinachtig
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik MAG niet eens een nieuwe kamer
Ik nu welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfff.. fok is een extratje, vind het niet echt supèr eerlijk gezegd
is die film leuk? ik ken m niet, maar klonkt wel leuk in het stukje in de gidsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef Gizmore het volgende:
Uiteraard om 23:45 Reservoir Dogs kijken
Mijn muis is kapot gegaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik krijg pas iets nieuws als het kapot is dus ja; dat gaat niet echt
Dan maar zelf kopen, maar daar heb ik dus weer niet genoeg geld voor.. Gedoe altijd
En da'squote:
quote:
Niet eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
En ging die muis dan helemaal spontaan kapot, of heb je 'm een handje geholpen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |