En bedanktquote:
Hey Sjowhanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
Oi Speed en d_h
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
maar ik ga zo naar bed
hoebahoebahophophopquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en nog een
en nog een
hopppppa
nog een
jajaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
ben blij dat ik thuis ben, i;m sickquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
Weer een zaterdagavond thuisNou ja, volgende week nog maar weer eens kijken hoe de gemoederen op dat moment staan.. Gelukkig wel wat nieuwe games gehaald voor mn Xbox dus ik kan weer vooruit. Plus: maandag wordt mn kamer opnieuw behangen en daarna overgeverfd (glasvezelbehang
) Én ik moet binnekort weer gaan studeren: pfff..
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ben blij dat ik thuis ben, i;m sick
Ik zou ook gamen mja niks van gekomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
*gamen was
Okayquote:
Donkerblauw achtig en metaalkleur erbijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet, ben gezond en heb energie teveelNou ja, dat ga ik wel in het verven van mn kamer steken. Iemand nog suggesties voor kleur, ik weet het eigenlijk nog niet echt (iets met blauw ofzo)
Trusten en tot morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |