Yeah right.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Joh, niet iedereen heeft nog een interview gegeven
Dan denk ik dat je beter geen PHPBBPlus kan installeren...Hoe kan het forum dan ooit draaien? Ik vind het maar gek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Door die bugs in PHP5 werkt PHPBB PLUS niet, dit heb ik gister nagevraagt op het forum van PHPBB, anders had ik nu alles wel draaiend gehad
quote:
Jah ik weet het zo ook allemaal niet hoe het zit, maar PHPBB PLUS draaid dus wel onder PHP4quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je beter geen PHPBBPlus kan installeren...Hoe kan het forum dan ooit draaien? Ik vind het maar gek.
Oh ja dan komen alle andere vrienden er bij en past het er niet eens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]is zo
![]()
Maar dat leg ik nu toch even stil aangezien straks alles toch anders wordt![]()
![]()
quote:
Er kan genoeg opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dan komen alle andere vrienden er bij en past het er niet eens op.![]()
Nee niet echt veelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef Imberr het volgende:
nog wat gebeurt hier?
Zijn dat allemaal exen, die meisjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er kan genoeg op
Ook al moet heel FOK! erop![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze riepen steeds om je foto's...
Niks niks nog eens niksquote:
Neej johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal exen, die meisjes?![]()
Nee gezellig, euh was gezellig, iedereen begint nu weer af te haken helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |