Omdat ik een heel verlegen mannetje benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
2 words: ex, missen.
Waarom bloos je Speedy?

Nou, ik ben een meisje, en ik spreek je aan. En ik vind het schattig dat je bloost. *biedt drinken aan*.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat ik een heel verlegen mannetje ben

quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Mutsen!!1 Ik sta in den OP.

Neh, geen zin om nu al carnaval te gaan vieren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga je nog opstap of hoe zit het hier ?

En ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:

Eensch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weg kennelijk, als jij nou ook nog ff opbokt naar ONZ dan hebben we hier weer de gezellige SC zoals vroegâh.
Eensch.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:

Was dat dan niet de bedoeling lieve schat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Dead-Doll het volgende:

quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, ik ben een meisje, en ik spreek je aan. En ik vind het schattig dat je bloost. *biedt drinken aan*.

Dat deed ik ook 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Neh, geen zin om nu al carnaval te gaan vieren.![]()

Met?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
blijf bezig gaan

Waarmeequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
blijf bezig gaan

Amenquote:

Heb je dat helemaal zelf gedaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is goed, zeker.
Ik ben zeer tevree over deze heroïsche daad van mijzelf.
En Hoi Brainster![]()

Daarom ben je dus nog bezig.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |