Geef nou maar toe dat je moeder alle DVD's heeft, posters aan de muur, action-figures van Frans die je in allerlei poses kunt draaien... euh...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja idd, maar het gaat over bloopers ook![]()
Zal wel eens vragen hierzo of ze weten hoe of wat
Misschien hebben we die dvd niet eens![]()
Ja en stiekum kijk ik ze ook elke dagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je moeder alle DVD's heeft, posters aan de muur, action-figures van Frans die je in allerlei poses kunt draaien... euh...
Onbelangrijk, maar het is Rikkert met een Tquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:06 schreef Tamaartje het volgende:
Ja wist niet wie ze bedoelde![]()
Rikkerd heeft toch een blauw shirt en een colbert aan?
ik twijfelde al maar had geen zin om te kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Onbelangrijk, maar het is Rikkert met een T
Even gokken: Engel op de achtergrond...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel een paar liggenMaar als je niet weet welke DVD en welk nummer, dan is het natuurlijk zoeken naar een speld in een maisveld
ik zou het ook niet moetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Tanja durft de spaghetti niet aan (waarschijnlijk slecht voor de baby)
Ze rookt als een ketter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
...ze is vergeten in elk spagetti sliertje een kruisje te snijden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
Is jouw stroom ook uitgevallen soms? Ze zitten daar volgens mij zonder power.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Tamaartje het volgende:
mijn streamings doen het nie echt meer ofzo
Hij liep ff de keuken in en daarna richting die huiskamerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
buiten?
ik denk dan Rikkert? of Joost?
binnen staat Menno, maar die heeft een vest aan, met een blauw shirtje.
nee hoor, Tanja snapt het gewoon niet. Gelukkig brengt Ralph reddingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Is jouw stroom ook uitgevallen soms? Ze zitten daar volgens mij zonder power.
Dat is dus RikkerTquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij liep ff de keuken in en daarna richting die huiskamer
Nope:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef Isabeau het volgende:
De kookplaat stopt ermee(verboden te koken na 22:00? )
Ik vind dat best slim. Zo'n kind moet er toch uit, en een kleine baby gaat gewoon makkelijkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:08 schreef Tindra het volgende:
Ze rookt als een ketter.
Als dat zo is gaat mn laptop vanzelf over op de batterijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Is jouw stroom ook uitgevallen soms? Ze zitten daar volgens mij zonder power.
Misschien komt het door het truitje of ze stond met een holle rugquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef milagro het volgende:
Het lijkt net of haar buik sinds gisteren een stuk dikker is ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |