Deze brandweerman kookt 1x per jaar "als ik zin heb" en heeft in 2,5 jaar welgeteld 1x voor Nathalie gekookt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik dacht dat brandweermannen goed konden koken...
Pizza of chinees gok ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Deze brandweerman kookt 1x per jaar "als ik zin heb" en heeft in 2,5 jaar welgeteld 1x voor Nathalie gekookt.
als je met een Tanja zou samenwonen kan ik me dat wel weer voorstellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze brandweerman kookt 1x per jaar "als ik zin heb" en heeft in 2,5 jaar welgeteld 1x voor Nathalie gekookt.
nee, hij is niet vd vrijwilligequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Brandweermannen met 24 uurs-diensten koken voor zichzelf en elkaar op de kazerne.
Misschien is onze Ralph van de vrijwillige brandweer ???
...en eet dus thuis...
Broccoli hóóguit 5 minuten (beetgaar !)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is de extra tijd die besteed wordt aan het kruisjessnijden langer dan de tijd die broccoli überhaupt al moet koken
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:57 schreef portable het volgende:
natalie heet ze toch die op bed zit met chantal
Heeft iemand die DVD misschien thuis liggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
Duimelotje verteld dat ze op de Frans Bauer DVD staat, o.a. met een blooper, ze was een engel op de achtergrond.
Mijn moeder welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen...
[..]
Heeft iemand die DVD misschien thuis liggen?
Fragmentje online zetten???
(Nee, mijn moeder heeft geen Frans Bauer DVD's)
RIkkerd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:01 schreef Loedertje het volgende:
Wie is dat met dat blauwe shirt en dat donkere colbertje?
Arro ten top .
Wij hebben er ook wel een paar liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:01 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn moeder wel![]()
Alleen geen idee hoe ik dat moet doen en welke dvd het is![]()
Ja idd, maar het gaat over bloopers ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Wij hebben er ook wel een paar liggenMaar als je niet weet welke DVD en welk nummer, dan is het natuurlijk zoeken naar een speld in een maisveld
Ik denk dat het bloemkool met een groene saus wordtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Broccoli hóóguit 5 minuten (beetgaar !)
Maar ze staat nu bloemkool em broccoli heen en weer te schuiven in een pan nadat die groentes al 25 minuten in het kokende water hebben gelegen ??
buiten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:01 schreef Loedertje het volgende:
Wie is dat met dat blauwe shirt en dat donkere colbertje?
Arro ten top .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |