quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Ymke het volgende:
shit ik kan niks zien hier , plaats een wat plaatjes![]()
3 keer, hoezoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:39 schreef Tindra het volgende:
[..]
Zo leuk is dat natuurlijk niet. Integendeel. Wel eens verliefd geweest..?
Oh, gelukkig. Een vermoeden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar ik heb zo'n vermoeden dat BB de rivaliteit tussen Nathalies lovers nog verder wil uitbuiten...
Dat liep ook niet goed volgens mij..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Dat gokken naar die tijd, er zat toch een klokje bij t bubbelbad? Daar liet een stickertje van los door het vocht. (las ik in 1 van de eerste dagen via de streamverslagen)
Wat doen ze dan moeilijk nu?
Nee, ok, dat klopt. Maar Joost (Nathalie d'r vriendje) is jaloers aangelegd en kan het moeilijk hebben dat Ralph en Nathalie een vriendschappelijke relatie hebben...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
3 keer, hoezoIk zou mezelf niet zitten opvreten als mijn vriend daar zat (nou ja, dat zou ik überhaupt al niet leuk vinden) met een ex van hem. Het is niet voor niets een ex.
Het concept van isolatie is tijdens BB 1 al verlaten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:42 schreef Tindra het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Een vermoeden.
Nee, het zou nergens op slaan, het zou de kracht van BB weghalen. Het gaat om de isolatie en observatie van mensen...
Ik vind het op zich wel een kutstreek van Talpa (die Joost doet niet eens mee, moet zijn geliefde al missen en dan ook dit nog te verwerken terwijl hij jaloers is aangelegd), maar het geeft wel leuke tv in het huis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Tindra het volgende:
[..]
Nee, ok, dat klopt. Maar Joost (Nathalie d'r vriendje) is jaloers aangelegd en kan het moeilijk hebben dat Ralph en Nathalie een vriendschappelijke relatie hebben...
is dat niet een wekker zoals in 'eierwekker' daar heb je niet zoveel aan dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:42 schreef jessie het volgende:
Dat gokken naar die tijd, er zat toch een klokje bij t bubbelbad? Daar liet een stickertje van los door het vocht. (las ik in 1 van de eerste dagen via de streamverslagen)
Wat doen ze dan moeilijk nu?
Volgens mij mocht in een eerdere BB de klok terug anders zou het hele bioritme naar de klote gaan. Klopt dit? En zo ja waarom is er dan nu weer geen klok?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Tamaartje het volgende:
heey buiten denken ze nu dat het half 10 is
Een dansje wat ze bij frans bauer moest doen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef Tindra het volgende:
...wat doet Ingrid?
M'n geluid staat uit.
Ze zullen heus wel gewaarschuwd zijn voor mogelijke "streken" , ze wisten immers al dat er EEN ex in het huis zou komen, alleen niet van wie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een kutstreek van Talpa (die Joost doet niet eens mee, moet zijn geliefde al missen en dan ook dit nog te verwerken terwijl hij jaloers is aangelegd), maar het geeft wel leuke tv in het huis.
Misschien kijken ze eerst hoe het gaat zonder?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:45 schreef navi het volgende:
[..]
Volgens mij mocht in een eerdere BB de klok terug anders zou het hele bioritme naar de klote gaan. Klopt dit? En zo ja waarom is er dan nu weer geen klok?![]()
Onzeker typje op kookgebied zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Tanja is nu trouwens ook in elk broccoliroosje een kruisje aan het snijden
Broccoli moet ook zooooo vreselijk lang koken.
Mwah, niet elke ex is een ex natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
3 keer, hoezoIk zou mezelf niet zitten opvreten als mijn vriend daar zat (nou ja, dat zou ik überhaupt al niet leuk vinden) met een ex van hem. Het is niet voor niets een ex.
Volgens mij is de extra tijd die besteed wordt aan het kruisjessnijden langer dan de tijd die broccoli überhaupt al moet kokenquote:
Nee, die kunnen andere dingen goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik dacht dat brandweermannen goed konden koken...
Eerst proeven dan oordelen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:51 schreef Darklight het volgende:
Die lui kunnen echt niet koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |