Ik weet niet of dit de gemiddelde Nederlandse vrouw is. Ik weet wel dat die Chantal een dikke reet krijgt van die witte rok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
Buitenlanders hebben overigens gelijk, als dit de gemiddelde Nederlandse vrouw is dan kunnen vrouwen zich in NL niet kleden
(Of valt het extra op door de vreselijke ikea-achtige inrichting??)
Deze dus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef Tamaartje het volgende:
gewoon de BB streams
Die groentes hebben dus echt op z'n Grunnings ruim drie kwartier in het kokende water gelegen? Geen zonder dat haar antilliaan gevlucht is naar oorden waar ze tenminste wel kunnen koken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef J-net het volgende:
Jezus al een uur aan het koken en dan nu nog de spaghetti zelf in de pan gaan doen.....
Die laarzen staan dan ook uiterst charmant bij dat *leuke net tot de knie* tentjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de gemiddelde Nederlandse vrouw is. Ik weet wel dat die Chantal een dikke reet krijgt van die witte rok.
Tanja is nu wat dat betreft niet echt een graadmeter, qua logischquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja zelf durft het geeneens op te eten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is nu wat dat betreft niet echt een graadmeter, qua logisch
Handen wassen als je haar baby wilt vasthouden.
Roken tijdens de zwangerschap is minder erg dan meeroken, want je bloed fungeert als filter
Bloemkool moet je wassen in water en zout, ook als het in roosjes gesneden is.
Spaghetti eten is een risico want zwanger ws
Of er niet 2 lampjes minder aankunnen want voor ieder lampje sterven 10 zeehondjes
:
ik was even afwassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:15 schreef Loedertje het volgende:
MILAGRO...deze gast dus
BB: doee er wat aan, want deze mensen hebben ècht niks te doen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Half 11 's avonds en ze hebben avondeten![]()
ze eten het alle 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Troeta het volgende:
wat eten ze nou? Broccolli, bloemkool of spaghetti?
En ralph nept een beetje erg met zijn accent, heb ik zo'n hekel aan
Ik zeg toch.. Je bioklok gaat helemaal naar de klote als je daar zit..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Half 11 's avonds en ze hebben avondeten![]()
mèt hamburgersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Troeta het volgende:
wat eten ze nou? Broccolli, bloemkool of spaghetti?
Maar als haar dochter later gaat neuken hoeft ze geen condoom om te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja is nu wat dat betreft niet echt een graadmeter, qua logisch
Handen wassen als je haar baby wilt vasthouden.
Nou ehm, ik zet de bloemkool ook altijd even een uurtje in het koude water met flink wat zout.quote:Bloemkool moet je wassen in water en zout, ook als het in roosjes gesneden is.
Ja, dat ken ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Loedertje het volgende:
(Heb eenmaal in een restaurant gezien dat er wormpjes in een pan dreven van bloemkool die in het zoute water stond, denk dat ze er dus uitkruipen en vervolgens doodgaan )
Dat mag je niet vragen, dat is Tanja's geheime receptquote:
nu ja, ik doe ze eerst in roosjes en dan wassen en zo maar ze een uur in zout laten staan dan , nog nooit gedaan, en insnijden ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar als haar dochter later gaat neuken hoeft ze geen condoom om te doen
(Overigens is te steriel zijn juist helemaal niet goed, kindjes moeten afweerstoffen opbouwen)
[..]
Nou ehm, ik zet de bloemkool ook altijd even een uurtje in het koude water met flink wat zout.
Daarna afspoelen en in vers water doen om te koken.
(Heb eenmaal in een restaurant gezien dat er wormpjes in een pan dreven van bloemkool die in het zoute water stond, denk dat ze er dus uitkruipen en vervolgens doodgaan )
Tanja's vergeten recept om precies te zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat mag je niet vragen, dat is Tanja's geheime recept
(aldus een der bewoners)
Nou ja, dan eet jij je bloemkoolroosjes gewoon met wormpjes (merk je ook nix van, zijn maar héle kleine wormpjes namelijk)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, ik doe ze eerst in roosjes en dan wassen en zo maar ze een uur in zout laten staan dan , nog nooit gedaan, en insnijden ook niet
...en het moet vooral geheim blijven!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat mag je niet vragen, dat is Tanja's geheime recept
(aldus een der bewoners)
ja onzin op de stronk mee te koken...alleen de roosjes..goed wassen ...en binnen 10 minuten koken klaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, ik doe ze eerst in roosjes en dan wassen en zo maar ze een uur in zout laten staan dan , nog nooit gedaan, en insnijden ook niet
Rikkert zit helemaal rechts nu op stream 3
edit stream 4 nu
Sterker nog, het is heel verstandig, anders zit je zeker weten wormpjes te eten. Niet dat je daar dood van gaat, maar als je het ziet in je eten bederft het je maaltijd meestal wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat ken ikdus heel erg gek is het nu ook weer niet van Tanja.
pure eiwitten...niks gezonder dan gekookte wormenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sterker nog, het is heel verstandig, anders zit je zeker weten wormpjes te eten. Niet dat je daar dood van gaat, maar als je het ziet in je eten bederft het je maaltijd meestal wel.
Tanja is goed bezig![]()
als de koorts hoog genoeg is voel je je wel ziek, ja...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
Maar normaal als je koorts hebt voel je je wel redelijk ziek toch?![]()
Maar ja, het is wel Big Brother, geen Fear Factorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Dynabite het volgende:
pure eiwitten...niks gezonder dan gekookte wormen
Het zal allemaal wel meevallen heb dr nog niet eerder over gehoord vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
als de koorts hoog genoeg is voel je je wel ziek, ja...
Ah. Zometeen dus. Goed nieuws! Gaat Dido (quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef J-net het volgende:
ze gaan in de jaccuzzi...... vorm van voorspel ?????
yummiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ah. Zometeen dus. Goed nieuws! Gaat Dido () mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |