Tanja!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef kibber het volgende:
Je moet het afspoelen met zout en water volgens nathalie...
Ralph heel droog "doe jedat omdat je zwanger bent of doe je dat altijd?"hahahaha
Jij vindt dat vreselijk irritante accentje grappig? Ik heb fdaar wel een ander woord voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef kibber het volgende:
Hij praat grappig, die Ralph, Haag of Rotterdams geloof ik..
Ja hoor dat kun je gewoon zo wassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken het wel bij het koken/in de oven doen van een hele bloemkool, om dan insekten eruit te laten kruipen (is de theorie), dat wassen met zout. Maar dat zijn bloemkoolroosjes, die kan je toch zo wassen, of ben ik nou gek.
De Haagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef kibber het volgende:
Hij praat grappig, die Ralph, Haag of Rotterdams geloof ik..
Ja nou, die zwangere stoombootquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja!!!!!!!!!!
Ik vond dat hij nog relaxed reageerde eigenlijk
Ik had wat anders gezegd dan dat![]()
ze lopen al weer wat inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:18 schreef Darklight het volgende:
Ah, ze hebben in de gaten dat het toch wat later is, het is donker
2030 is nu de tijd
De Buikquote:
Ach, een grappige echte hagenees kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij vindt dat vreselijk irritante accentje grappig? Ik heb fdaar wel een ander woord voor
(en ze eten broccoli met bloemkool)
Nee, het gekerm op de achtergrond is Rob die dood gaat van de hongerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef BB-King het volgende:
Heeft ie dat uberhaupt al gedaan?
Dat zie je wel vaker met zwangere vrouwen..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
De Buik
ik vind het wel eenbeetje een zeikbuik, hoor
Geheimizinnige deur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef BB-King het volgende:
Joost zegt dat ie 's nachts gaat oefenen met de bal.
Hmm, misschien een smoes om zo de geheimzinnige deur te betreden?
Heeft ie dat uberhaupt al gedaan?
Idd, vrouwen die zo heel erg "zwanger" zijn , en alles in het teken daarvan zetten en doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef kibber het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker met zwangere vrouwen..
Zelfs als ze net een paar weken zwanger zijn kunnen ze ineens niks meer want stel dat het kind het merkt...
Gisteren stond de buik overigens vrolijk te beweren dat roken nioet slecht was voor het kind...
Nee meid, dar word hij groot van!
ze duldt ook niet echt tegenspraak met haar toonquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:23 schreef kibber het volgende:
Ralph luistert wel ERG goed naar Tanja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |