De enige met een donker jasje aanis RIkkert, de studentenbal met lichtelijke arro stem, dus ws is het hemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij liep ff de keuken in en daarna richting die huiskamer
Dat arme joch/wicht mag later overal kruisjes in gaan zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef J-net het volgende:
De baby van Tanja mag zich nu vast gaan verheugen op de kookkunsten van zijn/haar moeder....
Doe maar duur. Als ik mijn laptop eruit haal moet ik rennen naar het volgende stopcontactquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
Als dat zo is gaat mn laptop vanzelf over op de batterij![]()
Om over de stank van aangebrande snotbloemkool en broccoli nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef milagro het volgende:
Ja en als je broccoli 20 minuten kookt/roerbakt ziet het er ranzig uit, ja
grapje, mag ik hopen , tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat best slim. Zo'n kind moet er toch uit, en een kleine baby gaat gewoon makkelijker
Een slimme meid is op haar bevalling voorbereid
Geen idee, maar vergeleken met mij ben jij tussen ons twee de enige jaquote:
Hij wil hier geen verbinding meer makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, alle vier de streams doen het hier.
Pfff, die zin moest ik even drie keer lezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, maar vergeleken met mij ben jij tussen ons twee de enige ja
Wat denk je zelf.quote:
Tanja zelf durft het geeneens op te etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Ralph gaat het idd om de smaak...uh-huh Ralph denkt dat iedereen het recept wil.
Welke streams gebruik je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Tamaartje het volgende:
Hij wil hier geen verbinding meer maken![]()
het wordt al laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Pfff, die zin moest ik even drie keer lezen
...om te verbranden zeker...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens Ralph gaat het idd om de smaak...uh-huh Ralph denkt dat iedereen het recept wil.
ff rebooten misschienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij wil hier geen verbinding meer maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |