Wie zijn/waren dat danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu de vaste baggeraars weg zijn is er gezelligheid alom.![]()
ik ben er toch nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat duurt evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krijg je geen ijsmeis [@] fok [.] nl mail dan
Kheb slecht nieuws voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zoquote:
Als ik namen moet gaan noemen dan ben ik volgende week nog bezig.quote:
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben er toch nog![]()
ooh nee. ik ben niet vast
of moet ik zeggen nog niet? nee, zo erg is het niet. Volgens mij zou ik vandaag ongesteld zijn als ik een vrouw was. Nergens zin in, wat kutten en zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Overmoderatie PUB![]()
[..]
Als ik namen moet gaan noemen dan ben ik volgende week nog bezig.![]()
[..]
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.
[..]
Nee.![]()
Jij hier?quote:
Oh, je zou denken dat ik er ook onder val.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Mo, hij bedoeld denk ik anderen
Oja, hoi
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
Zal nog wel een flinke tijd duren dan aangezien Brechtje dus na een maand de boel ook nog niet heeft.
quote:
Ojee jij ook hierquote:
Damookieeeeeeequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik ben er en iedereen valt ineens binnen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Dat meisje van destijds had me meteen alweer verwijderd btw.![]()
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Daarom maar even zelf een gemaakt
!
Toeval bestaat nietquote:
Ik ben er al 1 vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?![]()
Dat moet ook eens kunnen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, even een dagje niets doen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |