quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezellig idd.. met een biertje is het wel leuk lezen
he, iemand van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit je op dat Nuenen netwerk? Van die Kenniswijk?
dan had ik nu al op de bank gelegenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik begon om 2 uur 's middags al
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hoor probeer de schuld maar op mij te schuiven![]()
Wie komt nou met deze uitspraak dan
[..]
Verwaant![]()
Dan kun je jezelf ook weer toevoegen aan de wiki en als die user jou daarna weer verwijderd kan je met je problemen naar een modje gaan of je zet het in de PUB feedback.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat hier aan de hand is dat bepaalde users zich meer voelen dan anderen en daarom maar denken dat ze overal de baas over kunnen spelen![]()
Maar, maar ...quote:
Verwaand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hoor probeer de schuld maar op mij te schuiven![]()
Wie komt nou met deze uitspraak dan
[..]
Verwaant![]()
ook een aai over de bol geven hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Want ruzie maken heeft toch geen zin en verpest alleen maar de sfeer hier.
Okay?
ooh.. dat mag hoor..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Maar, maar ...Ik ga vanavond de stad in
![]()
Oke en als meneer hier normaal doet is er niks aan de handquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf ook weer toevoegen aan de wiki en als die user jou daarna weer verwijderd kan je met je problemen naar een modje gaan of je zet het in de PUB feedback.
Want ruzie maken heeft toch geen zin en verpest alleen maar de sfeer hier.
Okay?
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
Dat geldt overigens voor iedereen.
Als iemand vervelend is ga jij niet vervelend terug doen, want dan wordt het alleen maar erger.
PUB is toch gewoon de nieuwe SC, niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggen
Als het nou van 2 kanten kwamMaar PUB mag niet dicht
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke en als meneer hier normaal doet is er niks aan de hand![]()
Ik zeg toch dat het voor iedereen geldt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En de verwaande mensen alleen maar verwaand laten doen, en wij als makke lammetjes maar niks zeggen
Als het nou van 2 kanten kwamMaar PUB mag niet dicht
Pfieuwquote:
Amegossie, na al die posts kom je daar nu al achter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he, iemand van mijn leeftijdeindelijk
zo af en toe klik ik wat profielen aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie, na al die posts kom je daar nu al achter.![]()
Hier ga je weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.
Maar "Meneer" hoeft mensen ook niet te verbeteren op hun taalfouten en foute reacties uitlokken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Meneer" doet altijd normaal hoor, meneer is alleen realistisch en begint niet meteen onvolwassen te schreeuwen en schelden.
neuh.. al was ik je vader had je nog weggemogenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:09 schreef Chanandler het volgende:
[..]
PfieuwDacht ik me toch even dat ik thuis moest blijven
![]()
My thought exactlyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
PUB is toch gewoon de nieuwe SC, niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |