Toeval bestaat welquote:
Okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook even laten weten hoeveel fokkertjes je hebben toegevoegd voor 24.00?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foei, 3 op een rij. dat had ook wel in 1 post gekunt![]()
Ik zag ineens staan: You are not on his/her contactlist. En ze wond me al niet eens op.quote:
Niet dood gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef Renesite het volgende:
![]()
en dan ook nog gronings ontzet.
Ik ga dood![]()
Je hebt eral minstens 2. Dat is toch al heel watquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Maar dat zal wel meevallen!
dan zijn er dat dus 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
jah ik weer maar ben zo lui als wat vandaag
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef brainster het volgende:
[..]
Je hebt eral minstens 2. Dat is toch al heel wat
Niemand ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:37 schreef DaMook het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de ipod mini 6 gig en de ipod 60 gig ? Ik twijfel tussen die 2 en neig momenteel naar de mini omdat die toch iets handzamer is.
Ervaringen ? Tips ?
Mwoah Brechtje heeft er 70 in staan, werd zo gek van d'r dat ik d'r spontaan heb verwijderd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Maar dat zal wel meevallen!
Whahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zag ineens staan: You are not on his/her contactlist. En ze wond me al niet eens op.![]()
nou, dan voeg ik je toch ook toequote:
Het scheelt dat ik niet zo'n msn-erd benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah Brechtje heeft er 70 in staan, werd zo gek van d'r dat ik d'r spontaan heb verwijderd.![]()
![]()
pietjegrietje@hotmail.comquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Zie ik vind dat nou zo zielig he dan mensen je zonder reden gewoon uit je msnlijst gaan halen
En dan ook nog niet eens even tegen je zeggen of even mailen
Wat is der mail, grommmmm![]()
![]()
Dat is minder hequote:
Alles goed?quote:
Dat is te zien inderdaad, daarom heb je ook geen msn en mail adres in je profiel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet zo'n msn-erd ben!
msnnerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet zo'n msn-erd ben!
Joh doe nou eens weg halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |