Het állermooiste is dan nog dat ze een of twee oma's hebben die er ook nog es heel erg goed in zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
oma´s leren spinnen doughnuts draaien.
..en daaree verdween de Britse auto-industrie. Goed gedaan van die Brittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk omdat dat goed aankomt bij hun publiek, Rory, die britten zijn gek, die hebben Rover om zeep geholpen door massaal rover te boycotteren toen ze door de Duitsers werden overgenomen, een klap die Rover later (toen ze weer verkocht waren) niet meer te boven is gekomen.
Dat denk ik ook, Rover is gewoon ten onder gegaan aan het feit dat het gewoon minderwaardige wagens waren tov de continentale concurrenten die op hetzelfde publiek miktenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..en daaree verdween de Britse auto-industrie. Goed gedaan van die Britten
Overigens, als die boycot echt zo'n invloed had, waarom heeft de Briste investeringmaatschappij die Rover daarna in handen had niet een grote reclamecampagne op touw gezet vol bolhoeden en paraplus, lauw bier en de Queen, met als slogan iets als 'We survived the Krauts, Rover is British agan'?
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Googolplexian het volgende:
Nu op BBC1
Jeremy bij Jonathan Ross![]()
snel wezen!
*HDD recorder programmeer*quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...
ik heb genotenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wordt vanavond/vannacht herhaald: 02:15u BBC1 (we hebben het dus over het programma van Jonathan Ross met Jeremy). Dus nog even wakker blijven na MOTD...
hahah dat klopt niet helemaal dus.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef Klonk het volgende:
Ik wist niet dat James er in 1999 ook al bij was
Helemaal mee eens. Ze moeten elke keer zoiets grappigs verzinnen om uberhaupt een normale auto te kunnen testen. Ik vind het niet zo interessant. Geef mij maar de speciale auto's.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:05 schreef Brahimov het volgende:
Tegenwoordig lijken goedkope auto's alleen nog langs te komen om mee te voetballen of om getest te worden door de moeders van de presentatoren. Ik vind het best; ik kijk liever naar een Murciélago dan naar een Micra.
Zoals RTL wel meer verkloot. MAAR:quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:15 schreef Brahimov het volgende:
Mee eens! Helaas is Fifth Gear door RTL5,6,7 zo mishandeld dat ik het inmiddels kwijt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |