Alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef Isabeau het volgende:
En Lieke is naar The Palace in Groningen geweest voor een Gala...![]()
De site van The Palace staat vol foto's, misschien staat ze er wel tussen, ze komt er zo vaakquote:
Nathalie zei dat toch, Rikkert bevestigt dat gewoon uit geiligheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert gaat trouwens helemaal uit zijn dak dat een van de dames (stijl halflang bruin haar) met een vrouw heeft gezoend. Ze zitten elkaar trouwens nu aan te sporen om elkaar te zoenen!
Rikkert vindt zoenen met een vrouw zeker geen vreemd gaan (dus, vriendin van Rikkert: ga je gang)
Volgens Dido (ga eens snel de namen lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Zoenen volgens de BB-bewoners:
Met een vrouw is als met een moorkop en met een man is als een boerenappeltaart
Ik ben druk bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
Volgens Dido (ga eens snel de namen leren![]()
)
Ik vond het wel een mooie vergelijking
Nee hoor... je bent niet de enige!! Pfff vermoeiend kind is dat zeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
Neuh je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
cam 3 is wel oke toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Is er geen betere camerastand voor die kussens buiten?
dat gaat altijd zo, als je mannen en vrouwen bij elkaar zet en de sfeer is okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef vw_caddy het volgende:
En ze hebben het nou over de grote van de l*lAlweer seks
![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Lieskes eerste grote liefde had een lul van 'hier t/m daar' (ze wijst naar haar hand die naast haar gezicht zit). En ze is absoluut geen maagd meer. Lieske heeft het niet met heel veel jongens gedaan, maar alleen met de vaste scharrels. Afgelopen maand heeft ze de laatste scharrel afgekapt en ze begint er nooit weer aan, ze heeft nu drie vaste scharrels vlak na elkaar gehad. Alleen moet ze er steeds van huilen als het over ging. Ze is nu op zoek naar een vaste relatie.
Dan zet Talpa het wel weer op zwartquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef J-net het volgende:
Het is ongelofelijk hoe vaak per dag het gesprek terugvalt op seks......
zoals ik al eerder zei
--> ze kunnen het beter eens gaan doen dan het er over te hebben!!!!!!!![]()
....die tijd gaat zeker komen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht ook op de eerste zoenende dames
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske is bang dat haar scharrel ook met andere scharrelt.. sjees.. het is toch je scharrel..
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dan zet Talpa het wel weer op zwart![]()
Nou dat blijkt idd.. ik vat dat echt niet hoor hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef J-net het volgende:
[..]
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |