Alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef Isabeau het volgende:
En Lieke is naar The Palace in Groningen geweest voor een Gala...![]()
De site van The Palace staat vol foto's, misschien staat ze er wel tussen, ze komt er zo vaakquote:
Nathalie zei dat toch, Rikkert bevestigt dat gewoon uit geiligheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert gaat trouwens helemaal uit zijn dak dat een van de dames (stijl halflang bruin haar) met een vrouw heeft gezoend. Ze zitten elkaar trouwens nu aan te sporen om elkaar te zoenen!
Rikkert vindt zoenen met een vrouw zeker geen vreemd gaan (dus, vriendin van Rikkert: ga je gang)
Volgens Dido (ga eens snel de namen lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Zoenen volgens de BB-bewoners:
Met een vrouw is als met een moorkop en met een man is als een boerenappeltaart
Ik ben druk bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
Volgens Dido (ga eens snel de namen leren![]()
)
Ik vond het wel een mooie vergelijking
Nee hoor... je bent niet de enige!! Pfff vermoeiend kind is dat zeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
Neuh je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
cam 3 is wel oke toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Is er geen betere camerastand voor die kussens buiten?
dat gaat altijd zo, als je mannen en vrouwen bij elkaar zet en de sfeer is okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef vw_caddy het volgende:
En ze hebben het nou over de grote van de l*lAlweer seks
![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Lieskes eerste grote liefde had een lul van 'hier t/m daar' (ze wijst naar haar hand die naast haar gezicht zit). En ze is absoluut geen maagd meer. Lieske heeft het niet met heel veel jongens gedaan, maar alleen met de vaste scharrels. Afgelopen maand heeft ze de laatste scharrel afgekapt en ze begint er nooit weer aan, ze heeft nu drie vaste scharrels vlak na elkaar gehad. Alleen moet ze er steeds van huilen als het over ging. Ze is nu op zoek naar een vaste relatie.
Dan zet Talpa het wel weer op zwartquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef J-net het volgende:
Het is ongelofelijk hoe vaak per dag het gesprek terugvalt op seks......
zoals ik al eerder zei
--> ze kunnen het beter eens gaan doen dan het er over te hebben!!!!!!!![]()
....die tijd gaat zeker komen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht ook op de eerste zoenende dames
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske is bang dat haar scharrel ook met andere scharrelt.. sjees.. het is toch je scharrel..
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dan zet Talpa het wel weer op zwart![]()
Nou dat blijkt idd.. ik vat dat echt niet hoor hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef J-net het volgende:
[..]
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!![]()
Voordat het geluid binnen wegviel ging het daar ook over sex dus volgens mij is het het gespreksonderwerp van vanavond ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook het gevoel dat er een soort 'seksuele spanning' rond dat stel kussens hangt. Dus wie weet gebeurt daar nog iets mee
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef Tindra het volgende:
[..]
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstream![]()
Alsof daar seks te zien wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.
Dat bedoel ik juist. Hoe krijgen wij seks te zien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof daar seks te zien wasdat was een bewegend dekbed in zwart-wit en een sigaretje erna
Die krijgt vast te horen over de commotie van vandaag (Den Haag, arbeidsinspectie, enz) en waarschijnlijk dat ze moet kappen met roken, oid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tanja moet naar de dagboekkamer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef koen... het volgende:
hopelijk worde nu tanja's sigarette afgepakt
Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze in de dagboekkamer een echo gemaakt?
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachtequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Tindra het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.
Ja dat hebben ze al steeds..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:39 schreef J-net het volgende:
Ze hebben het over hij........
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef knorretje het volgende:
[..]
drukte op verkeerde knoppiestaat weer terug
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachteAls ik een echo maak van een zwangere buik dan krijg je meteen een fotootje mee hoor.
je was niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
[..]oh gelukkig , ik was al vast begonnen met aan mezelf twijfelen
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voilaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef Tindra het volgende:
[..]
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voila
Nee hoor, die echo dingen kan je zo meerollen (niet echt groot of zo) en daar zit een rol met een soort fotopapier standaard in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Tindra het volgende:
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?
BBstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
Gloeiende gloeiende, de stream van garnier (cam4) staat steeds te bufferen hier![]()
Maar is niet echt geschikt om screencaps te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |