Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze in de dagboekkamer een echo gemaakt?
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachtequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Tindra het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.
Ja dat hebben ze al steeds..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:39 schreef J-net het volgende:
Ze hebben het over hij........
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef knorretje het volgende:
[..]
drukte op verkeerde knoppiestaat weer terug
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachteAls ik een echo maak van een zwangere buik dan krijg je meteen een fotootje mee hoor.
je was niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
[..]oh gelukkig , ik was al vast begonnen met aan mezelf twijfelen
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voilaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef Tindra het volgende:
[..]
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voila
Nee hoor, die echo dingen kan je zo meerollen (niet echt groot of zo) en daar zit een rol met een soort fotopapier standaard in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Tindra het volgende:
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?
BBstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
Gloeiende gloeiende, de stream van garnier (cam4) staat steeds te bufferen hier![]()
Maar is niet echt geschikt om screencaps te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |