hij is 46cm diep en hij is met 1 persoon te tillen maar weet niet precies hoe zwaar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe diep is dat ding? En hoe zwaar?
Ja inclusief afstandsbediening, hij is 100% inorde dus geen ruis of andere technische mankementen!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef mister-ious het volgende:
inclusief afstandsbediening?
geen problemen ermee?
beeld in orde? (geen ruis dus)
2001 meen ikquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef mister-ious het volgende:
hoe oud is tie?
Tuurlijk! het is trouwens 20 min van eindhoven maar mail me even op: 2dehands @ somsenweb.comquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:00 schreef beschuit het volgende:
kan ik hem werkend zien in eindhoven? zo ja dan heb ik wellicht interesse...
100 euro is al geboden, mocht je intresse hebben en hoger willen bieden hoor ik het wel!quote:Op zondag 4 september 2005 21:16 schreef Elvander het volgende:
100 euro geboden inclusief halen in den bosch
RGB is de aansluiting met Rood - Blauw - Groen (of Geel) meen ik, Geel - Rood - Wit is geen rgb. Zit er dus echt een RGB aansluiting voor op de tv?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:24 schreef benenjerryijs het volgende:
Ow ja hij heeft voor een RGB aansluiting en koptelefoonaansluiting
rood/wit/geelquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef Roa het volgende:
[..]
RGB is de aansluiting met Rood - Blauw - Groen (of Geel) meen ik, Geel - Rood - Wit is geen rgb. Zit er dus echt een RGB aansluiting voor op de tv?
VInd ik te laag sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 09:01 schreef Elvander het volgende:
Mijn bod van 100 euro inclusief ophalen in Den Bosch staat nog steeds wat mij betreft hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |