abonnement Unibet Coolblue
pi_30187767
Haten?? Niemand natuurlijk.....

sommige vind ik irri, maar er zijn genoeg irri mensen op de buis, maar die zal ik niet willen missen, want irri mensen zijn een vermaak om naar te kijken vind ik...... Dat zal wel verklaren waarom ik met de meeste rotte bazen kon opschieten.......

Alleen Rikkert...... Hij is een psychopaat, let maar eens op zijn gezichtsuitdrukkingen die spreken boekdelen
Hij blijkt ook nog eens in de achtergrond ICT te doen. Die mensen zijn sowieso psychopaat gerelateerd.

(ik kwam er pas achter dat meneer binnen de ICT hobbiet, nadat ik mijn psychopatenconclusie getrokken had)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:08:50 #77
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30187923
Menno, Linda en Lieske.

Nathalie komt binnenkort bij het rijtje te staan Tanja ook.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:12:11 #78
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30188005
Tanja
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30188106
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef HAL9000S het volgende:
Tanja
En waarom

Ik vind dat ze juist goed werk levert...... ze neemt (waarschijnlijk onbewust) die lijers van de antirooklobby in de maling

Ik hoop dat ze nog een joint rookt met roel tijdens BB.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:30:18 #80
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30188381
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En waarom

Ik vind dat ze juist goed werk levert...... ze neemt (waarschijnlijk onbewust) die lijers van de antirooklobby in de maling

Ik hoop dat ze nog een joint rookt met roel tijdens BB.
Dude... ze is hoogzwanger... van mij mag ze zichzelf net (net zoals mij) het graf inroken maar ze heeft een kind in dr lichaam zitten, zoiets kun je never-nooit niet goed lullen.
Verder vind ik dr ontiegelijk dom overkomen en heeft ze het gezicht van een crackhoer.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30188506
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Dude... ze is hoogzwanger... van mij mag ze zichzelf net (net zoals mij) het graf inroken maar ze heeft een kind in dr lichaam zitten, zoiets kun je never-nooit niet goed lullen.
Verder vind ik dr ontiegelijk dom overkomen en heeft ze het gezicht van een crackhoer.
Dat kind wordt netzoals de ouders....... Laat men maar eerst is zijn eigen kinderen goed opvoeden voordat we over een ander beginnen te zeiken. Een beter (milieu) opvoeding begint bij jezelf.

En dat ze een gezicht heeft van een crackhoer vind ik een lullige opmerking......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:44:55 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30188628
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat kind wordt netzoals de ouders....... Laat men maar eerst is zijn eigen kinderen goed opvoeden voordat we over een ander beginnen te zeiken. Een beter (milieu) opvoeding begint bij jezelf.
Wat bedoel je hier nou mee? Waar het om gaat is dat zij bewust dr ongeboren kind aan het vergiftigen is, daar kan ik niet tegen. Ze geeft zelf toe dat het slechts of voor dr kind
quote:
En dat ze een gezicht heeft van een crackhoer vind ik een lullige opmerking......
Lullig maar wel waar, crackhoer is mischien wat overdreven maar ze heeft zeker flink wat lijntjes speed en/of coke door dr neus heen gesnoven.



[ Bericht 11% gewijzigd door HAL9000S op 02-09-2005 01:57:29 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30189299
Ik stem op de broer van Yvonne Kroonenberg. (Ingrid? Chantal?)
pi_30189338
Ja: Chantal, ik heb hem net even opgezocht bij de fotootjes.
pi_30189349
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nou mee? Waar het om gaat is dat zij bewust dr ongeboren kind aan het vergiftigen is, daar kan ik niet tegen. Ze geeft zelf toe dat het slechts of voor dr kind
[..]

Lullig maar wel waar, crackhoer is mischien wat overdreven maar ze heeft zeker flink wat lijntjes speed en/of coke door dr neus heen gesnoven.

[afbeelding]
Ik kan er ook niet tegen hoe sommige ouders hun kinderen (niet) opvoeden, maarja het zijn hun kinderen, aardje naar zijn vaardje ;D

En laten we eerlijk zijn, wie heeft er niks door zijn neus gedaan hier???? Zonder de Coke zou de hele *AEX in elkaar storten....

*AEX is de beurs te amsterdam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30190880
Haten niemand eigenlijk, maar dat zelfingenomen gedrag van Dido vind ik stuitent.

Wel een apart meisje om te zien, maar wat een aandachtszoekster zeg, getver.
  vrijdag 2 september 2005 @ 03:55:25 #87
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30190904
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet tegen hoe sommige ouders hun kinderen (niet) opvoeden, maarja het zijn hun kinderen, aardje naar zijn vaardje ;D
Tuurlijk maar geef je kind iig de kans om normaal gezond op de wereld te komen, dat is dan nog wel het minste wat je kunt doen IMHO.
quote:
En laten we eerlijk zijn, wie heeft er niks door zijn neus gedaan hier???? Zonder de Coke zou de hele *AEX in elkaar storten....
Klopt... maar zij is toch wel een beetje het levende bewijs dat overdaad schaadt
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:38:48 #88
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30193509
Ons sigarenrokende D66-mannetje Rikkert natuurlijk. Die vindt dat Tanja haar sigaretten afgepakt dienen te worden. ...Tsja die D66-ers van tegenwoordig, die willen wel waken over wat goed is voor anderen! ...Ik, nee laat maar
'Beam me up Scotty'
pi_30195229
Linda, omdat ze gisteren zo stellig was om niet te fietsen. Had dan gewoon gezegd dat je er een nachtje over wilde slapen.
pi_30195337
Momenteel Linda. Gewoon in het algemeen.
pi_30195435
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef HAL9000S het volgende:
Lullig maar wel waar, crackhoer is mischien wat overdreven maar ze heeft zeker flink wat lijntjes speed en/of coke door dr neus heen gesnoven.

[afbeelding]
Tering als ik die foto zie lijkt het alsof ik haar elk moment tegen het lijf kan lopen achter Rotterdam Centraal.
Viper 4 life
pi_30197800
Linda.. onze rooie alcoholiste.. bah... aso en veel te aanwezig !!! Volgens mij doet ze het in haar dagelijks leven voor geld :p Als ik haar stem alleen al hoor, gaan mijn haren recht overeind staan !!
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:24:25 #93
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30197840
Welke niet .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30198356
Ik vind Lieske vrij irritant. Echt zo'n studentencorps-tutje. En Nathalie heeft een irritante stem.
pi_30198846
Nathalie heeft niet alleen een irritante stem... Nathalie IS irritant !! Maximaal 1 week en ze is haar Joostje helemaal vergeten.. en ligt ze te rollebollen met Ralph. Ze heeft puur voor haar vriendje gestemd op Ralph.. maar volgens mij vindt ze het geweldig om hem weer om zich heen te hebben..
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')