abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30026335
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_over_BB-baby.html
quote:
Kind valt onder regels kinderarbeid

Inspectie moedert over BB-baby
door Alexandra van den Bos en Rob Sebes
DEN HAAG - De Arbeidsinspectie is een diepgravend onderzoek begonnen naar de mogelijke geboorte en het verblijf van een baby in het Big Brother-huis.

Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek (l) is dolblij met de zwangere Tanja en haar aanstaande BB-baby: ¿Ze kunnen rekenen op maximale aandacht en zorg¿. Minister De Geus (r) denkt daar heel anders over en laat de Arbeidsinspectie onderzoeken of de baby officieel valt onder de regels die gelden voor het beperken van kinderarbeid.

Het blijft in elk geval nog een paar dagen uiterst onzeker of de baby van de aanstaande moeder, de 27-jarige Tanja uit Groningen, direct na de geboorte wel in het Big Brother-huis mag blijven. Pas medio volgende week neemt de Arbeidsinspectie een besluit. Reden voor het onderzoek is dat de baby officieel valt onder alle regels die gelden voor het beperken van kinderarbeid.

Vergunning

Talpa, die het programma uitzendt, heeft wel een vergunning aangevraagd om de baby in de uitzendingen te mogen brengen. Maar minister De Geus (Sociale Zaken) wil dat de Arbeidsinspectie tot op de bodem uitzoekt wat het voor een zuigeling betekent om in een spectaculair tv-programma ter wereld te komen.
Alleen snap ik dat niet helemaal want hoe zit dat dan met programma's zoals de bevalling?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:19:31 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30026382
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:20:35 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30026412
hihi ze gaan er allemaal uit ALLEMAAL WHOEOHAHAHHA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30026466
Ach... als die vrouw dat toch graag wil.. laat haar dan, dat is haar keuze..
De bevalling is toch ook zo'n programma, mensen vinden het wel interresant,
dus ik vind dat het best kan... als ze er zo lang in zal zitten...

Weet iemand hoe ver ze heen is?
pi_30026544
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef Shellinssa het volgende:
Ach... als die vrouw dat toch graag wil.. laat haar dan, dat is haar keuze..
De bevalling is toch ook zo'n programma, mensen vinden het wel interresant,
dus ik vind dat het best kan... als ze er zo lang in zal zitten...

Weet iemand hoe ver ze heen is?
Alleen dat kind zijn/haar keuze is het niet. Net zoals hij/zij er ook niet om gevraagd heeft een heroine hoer als moeder en een afwezige vader te hebben.
pi_30026565
Nee oke, maar bij de mensen van de bevalling is het de keuze van het kind ook niet..
Daar word ook niet moeilijk over gedaan...!
  Milf zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:26:48 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30026586
Het kind werkt toch helemaal niet
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:28:58 #8
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30026630
Dan krijg je "The Truman Show"
pi_30026641
In hoeverre werkt dat kind dan?

Dat huilt, poept, slaapt en drinkt toch wel gewoon door, of er nou een camera bij is of niet.
pi_30026667
I agree...
pi_30026714
Laten we hopen dat dat kind daar niet hoeft te worden geboren. K vind het ronduit schandalig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_30026763
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Dan krijg je "The Truman Show"
Die film gaat nog eens werkelijkheid worden, het is alleen een kwestie van tijd!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_30026770
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:26 schreef nikky het volgende:
Ohhhhh maar daar heb ik ook geen problemen mee, wat zij doet moet zij weten maar het zou mijn keuze dus niet zijn om dat kind met zijn/haar gezicht gelijk al op TV te laten verschijnen. Net als de bevalling zelfde verhaal, wie weet is dat kind het er later wel helemaal niet mee eens.
pi_30026787
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Die film gaat nog eens werkelijkheid worden, het is alleen een kwestie van tijd!
In mofrika hebben ze al een heel big brother dorp en die show eindigt gewoon NOOIT dus het begin is wat dat betreft al gelegd.
pi_30027224
Die baby verschijnt op tv. Moet meedoen met een TV programma. Het werkt dus wel mee aan een programma. En aangezien een kind tot zoveel jaar maar 4 uur per jaar mag werken. Kunnen ze het kind er zo uit halen als het beschouwen als werken.

In het programma de bevalling zie je een vrouw die bevalt. Die baby blijf je niet volgen tv. Er worden alleen maar een paar beelden gemaakt van de baby.
  Milf zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:55:01 #16
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30027255
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ohhhhh maar daar heb ik ook geen problemen mee, wat zij doet moet zij weten maar het zou mijn keuze dus niet zijn om dat kind met zijn/haar gezicht gelijk al op TV te laten verschijnen. Net als de bevalling zelfde verhaal, wie weet is dat kind het er later wel helemaal niet mee eens.
Aslof iemand dat kind nog zou gaan herkennen later..
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:56:11 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30027288
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_over_BB-baby.html
[..]

Alleen snap ik dat niet helemaal want hoe zit dat dan met programma's zoals de bevalling?
Er is een beperking aan het aantal uren en dagen dat een kind op tv mag zijn. De Bevalling is één uitzending. BB gaat achtermekaar door.

GEZALLICH

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:56:37 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30027303
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:26 schreef nikky het volgende:
Het gaat over 'optreden' op televisie. Zelfs kinderen die ('s avonds) in het publiek zitten bij een live-programma vallen daar officieel onder, meen ik.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:00:23 #19
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30027394
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Met John de Moll of Hummie als Christoph.
pi_30027514
Ik vraag me ook wel af, als dat kind na de geboorte uit het huis moet, of de moeder dan zo mediageil is dat ze in het huis blijft, of dat ze toch maar met haar kindje meegaat.
pi_30027664
Als dat kind er uit moet wat moet die gene dan die waarschijnlijk niet helemaal zeker HIV persoon er dan in als ik vragen mag?
Mag dat dan wel
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:13:20 #22
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30027739
Zo Derek, zoeken is moeilijk voor je hè.

Kon je niet fijn met je amiga blijven spelen of zo?
I'm getting too old for this....
pi_30027749
Drie en tachtig keer dubbel. Wordt er nog gemod of zo? Posten d'r nota bene ook nog een FA een mod in dit topic.

[DEN HAAG :')] Onderzoek naar baby Big Brother

en dan is er ook nog: Big Brother vindt zwangere kandidate met het zelfde bericht en Big Brother in de media met hetzelfde bericht.
pi_30027752
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Er is een beperking aan het aantal uren en dagen dat een kind op tv mag zijn. De Bevalling is één uitzending. BB gaat achtermekaar door.

GEZALLICH

V.
Verbaal is er ook bij!!!!

NU IS DE HAAT COMPLEET!!!!

Heb jij enig idee waar Trainspotter is zodat we hem tezamen kunnen haten?

GEZALLICH
pi_30027780
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:13 schreef Havoc het volgende:
Zo Derek, zoeken is moeilijk voor je hè.

Kon je niet fijn met je amiga blijven spelen of zo?
Hee Havoc is er ook nog! Neuh, vond het wel geinig met die BB shit en zo! Ben je nog steeds zo zuur dat je moderator af bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')