nou inderdaad, Roel begint nu echt door te slaan, met zijn 'verdienen om hier te wonen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:46 schreef J-net het volgende:
ralph en tanja doen het het beste, lekker de plantjes sproeien.
Hij was toch tuinman geweest (hovenier).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:51 schreef J-net het volgende:
Het ligt helemaal vol met blaadjes......... zegt Ralph..... hahahahahaha waar je je al niet druk om maakt![]()
ik vind het nogal suf om met al je principes van ruilen, eerlijk delen, recht hebben op etc waar Roel mee komt, om dan in een BB huis te gaan zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef Falco het volgende:
Chantal ziet ook wel de nuance en heeft goede standpunten.
Maar dan d'r reactie: "Stroom.... stroom... da't is stroom... stroom is dat.... stroming"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Jouw Engels is toch heel goed?"
"Ehhm.. ja"
"Wat is dan 'flow'?"
Met hun steenkolen Engels valt het niet mee om die handleiding te ontcijferenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:04 schreef whitef0x het volgende:
Hoe moeilijk is het om een jacuzzi schoon te maken??
quote:Joost is geboren in Breda. Hij heeft het VWO afgerond en studeerde daarna aan de universiteit van Nijmegen: Nederlands Recht en Bestuurskunde. Beide studies heeft hij afgebroken, want hij wilde werken. Hij is nu assistent-bedrijvenadviseur bij een bank.
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'quote:Als hij wint, dan huurt hij zijn favoriete restaurant af en nodigt zijn vrienden en familie uit voor een feest met lekker eten. Voor zichzelf koopt hij een Jaguar
kan ie met zijn Jaguar naar Afrika rijden om arme kindjes te helpen en een school te bouwen. ik bedoel in zo een jaguar gaan een boel bakstenen en cementquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef BVO het volgende:
Nathalie en Ralph belanden nog wel met elkaar in bed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
En een dag later gooit hummie de huidige vriend van Nathalie in het huis![]()
Moeten ze Rickert even roepen, die is goed in balansen, gaat allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
Oke Ralph is ook niet echt briljant en Tanja dan: "Ja het kan ook zijn dat het water uit balans is".
Die Tanja is ook gewoon dom... Telegraaf met "hoogopgeleide vrouw"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
Oke Ralph is ook niet echt briljant en Tanja dan: "Ja het kan ook zijn dat het water uit balans is".
Het een sluit het andere niet uit, natuurlijk, hèquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
[..]
Joost: 'Mijn belangrijkste doel is de armoede uit de wereld helpen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |