http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef la.femme.nikita het volgende:
waar/hoe kijken jullie de streams? kan er nergens mee uit de voeten!?!
Ja alleen lult ie voor zo'n monnik teveelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef BB-King het volgende:
Roel lijkt in de oranje badjas trouwens echt op zo'n Tibetaanse monnik...
Volgens mij blijven de streams in principe de hele run gratis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef J-net het volgende:
je kan ook (nu nog wel weet niet hoe lang dat nog duurt) gratis kijken via de big-brother website
pure propaganda voor de VVD en LPF man..... zou verboden moeten wordenquote:
ze laten genoeg 'niet' zien om de tv uitzendingen aantrekkelijk te makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:30 schreef whitef0x het volgende:
Als de live uitzendingen maar goed bekeken worden zullen de streams wel gratis blijven.. Als deze uitzendingen niet de gewenste kijkcijfers krijgen doordat iedereen de streams kijkt vrees ik ervoor
yep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef J-net het volgende:
ja idd, je mist toch een deel van het verhaal op die manier.
maar ik was niet thuis donderdagavond maar gingen toen de streams op zwart ofzo????
Als ik dit zo hoor vind ik Joost idd iemand aan de rechterzijde van de VVD, en geenszins D66...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
Felle discussie hoor, maar Joost zou toch beter bij de VVD passen dan bij D66 vind ik.
Joost gaat alleen uit van economische vluchtingelingen..tja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:40 schreef J-net het volgende:
Jezus die Joost is echt bloedfanatiek.................. maar op zich klopt zn argumentatie niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |