Je bent niet de enige, ik vond het ook tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
Ik vond het wel tegenvallen. Ik had er meer van verwacht en ik vond het tch wat beperkt.
Maar oke dat is personlijk
is de edit zo goed?
Ben al een paar dagen aan het zoeken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:18 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat er een dem kmt, kan ik gelijk even kijken f ie bevalt.
Weet iemand de systeemeisen al/
dan kan ik em tenminste ged draaienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen aan het zoeken...
Het enige wat ik gevonden had was
dat de minimum specs Van B&W2
de max specs van B&W1 waren...
quote:Releasedatum geprikt voor Black & White 2
Lionhead heeft een releasedatum vastgelegd voor Black & White 2, de opvolger op de veelbesproken godsim van Peter Molyneux. Het spel zal op 30 september in de Verenigde Staten op de markt komen en een week later, op 7 oktober, in Europa. Het spel is nu zo goed als voltooid, dus we verwachten dat er niet meer met deze releasedata geschuifd zal worden.
Omdat het handig is om te weten waar je naar moet zoeken in de winkel, heeft Lionhead eveneens de uiteindelijke boxcover van het spel beschikbaar gesteld, die hieronder te bewonderen is.
Het is gewoon hetzelfde als met 1, alleen nu kan je makkelijker bouwen door gewoon dat plaatje aan te klikken en neer te zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:25 schreef Vampess het volgende:
Black & White
Al hoor ik nu al dat ik weer problemen ga hebben met alle controls
gewoon een muis kopen, voor 5 euro heb je een goede bij media marktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:31 schreef Vampess het volgende:
Owja, en het is oefenen geblazen wat betreft gooien met m'n touchpad![]()
natuurlijk ook lekker om te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef Vampess het volgende:
Nah.. lekker onderuit gezakt Black & White spelen heeft wel wat ('kheb de originele USA versie en CI hier) genoeg ammo om te oefenen
Je kan ook alles winnen door een vredige manier te leven. Verdedigen en zrgen dat mensen het goed hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:37 schreef Vampess het volgende:
't Gaat meer om je acties dan het 'doel'.. Ik hoop dat het nieuwe deel ook zonder leger te spelen is.. Ik hou niet zo van blood & gore games
Ik ben dan ook verbazend goed geworden in micromanagement![]()
Helms Deepquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef Vampess het volgende:
I know.. Ik ga gewoon een hele grote muur bouwen
Ja klopt! Dank jequote:Op donderdag 1 september 2005 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
Populous?
Populous 3: The Beginning, ik was er zwaar verslaafd aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
Populous?
dat was idd een geweldig spel.. scoorde enorm goed in de reviews toen maar toch nooit echt aangeslagen bij het grote publiek..quote:Op donderdag 1 september 2005 15:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Populous 3: The Beginning, ik was er zwaar verslaafd aan.
PRACHT GAME!!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Populous 3: The Beginning, ik was er zwaar verslaafd aan.
Oléquote:We say Black&White 2 now has a final release date! We know we mentioned two different dates a while ago, one for North America and one for Europe, but can now confirm that Black&White 2 has a worldwide release date of 7th October 2005.
Ze hadden het zelf gezegd dat er misschien een demo zou komenquote:Op maandag 12 september 2005 20:10 schreef DaFan het volgende:
Hoe zie jij een demo van zo'n spel voor je dan? Met een FPS enzo is het wel voor te stellen, maar hierbij is het imo niet te doen een demo te maken. Eén level ofzo...maar wel volledige vrijheid. Denk dat de liefhebbers toch wel weten wat ze ervan kunnen verwachten
is ook niet meer nodig. Nu de release wereldwijd op 3 Okt is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef DaFan het volgende:
Ik zou er niet meer op rekenen in ieder geval
Vond ik juist niet, ik was er zeer tevreden over. Het zag er allemaal makkelijk snel overzichtelijk uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:01 schreef Aurelium het volgende:
vond het er echt gaar uitzien. Nouja... ik probeer het wel gewoon
Black&White 2 is to be released on 7th October 2005quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
is ook niet meer nodig. Nu de release wereldwijd op 3 Okt is.
Ik ook!quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Roellie80 het volgende:
heb dr zin an!
Er waren maar 5 lvl'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef Mister_T het volgende:
Vond deel 1 erg vermakelijk, kwam alleen nooit verder dan lvl 7 ofzo
Dit deel komt ook weer zeker in huis
Als je puur voor je doel ging was het ook zo gepiept, leuker vond ik het zelf om je creature zo veel mogelijk miracles te leren en hem ze ook vaak te laten gebruiken, iets wat ik in het spel niet echt goed vond gaan. Je creature caste vaak alleen maar als je hem met de leash ergens aan vast had gemaakt, en als je hem vast had gemaakt liet ie zichzelf verhongerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Aneurism het volgende:
Vond deel 1 nogal kort, hoop dat ze hier toch iets aan gedaan hebben. Op zich was de game destijds wel leuk, maar ik weet niet of het "het" heeft om mee te dingen met de huidige games. De formule is niet meer vernieuwd.
De CD versie kost 20,49 zo te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef SuperSiem het volgende:
Weet iemand of er - behalve het feit dat de ene versie 4 discs heeft en de andere maar 1 - nog verschil is tussen de CD-versie en de DVD-versie? Want de CD-versie kan je via deze link (kijk in je winkelwagen) bestellen voor slechts 16,39 pond, dat is iets meer dan 25 euro.Erg weinig geld voor een nieuwe game lijkt mij.
Release datum veranderd?quote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef -CRASH- het volgende:
Black&White 2 is gold!
![]()
[afbeelding]
Nee, er gaat nog 20% van af, maar dat zie je pas als je in je winkelwagen kijkt. Verzendkosten zijn inclusief.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De CD versie kost 20,49 zo te zien
En de DVD 26,99
En moet je ook nog transport kosten betalen ?
Is wel een hoop gewissel als je de CD versie hebt.
Maar voor de rest issie hetzelfde
hehe, nou in iedergeval dat level dat je die totems ofzo omhoog moest krijgenquote:
Level 4quote:Op woensdag 28 september 2005 20:44 schreef Mister_T het volgende:
[..]
hehe, nou in iedergeval dat level dat je die totems ofzo omhoog moest krijgen
quote:9.0 Presentation
The original design is taken to a new level here and accommodates a wider range of playing styles. Personality is still brilliant.
9.0 Graphics
Things look damn good from a distance with loads of great effects. Zooming in reveals a wealth of detail.
8.5 Sound
The ambient sounds and music provide a nice backdrop for the whole experience. The voice acting is also good, particularly for the advisors.
8.5 Gameplay
I like the distinction and interaction between city building and warfare. The creature is an endlessly interesting tool.
8.5 Lasting Appeal
Eight islands might not sound like a lot but they offer loads of challenges. The option to play from a different alignment adds to the appeal.
8.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Damn, mij lukte niet eens één keer.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:21 schreef mrkanarie het volgende:
Heb deel 1 ook al 2 of 3 keer uitgespeeld, vette indrukwekkende shit man!
Same here... Als ze dat weer flikken... grrrquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Damn, mij lukte niet eens één keer.
Toen ik m'n beest kwijt was raakte ik ook de zin kwijt om verder te spelen.
Als ie vrijdag uitkomt, dan zullen ze em bij Dynabytequote:
Zo ha..ha jij bent grappig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:58 schreef Rikoko het volgende:
Ja dit probleem had ik ook joh! Nadat mijn beest afgepakt was heb ik ngo even door gespeeld, maar ik vond dr zo geen fuk meer aan. Vond t juist leuk als me beest lekker bezig was, vooral als ik em niet in de gaten had en hij ergens met bewoners stond te gooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Damn, mij lukte niet eens één keer.
Toen ik m'n beest kwijt was raakte ik ook de zin kwijt om verder te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |