en hou je hand voor je mond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef mriks het volgende:
pleur op met je kaarsjes!
ja zou het, zou hij zijn kans verkeken hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Klopt en kloptquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
ik heb dus niks gemist vannacht geloof ik..
Ik heb overigens maar 2 streams?
idemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
Dan heb je er al 1 meer dan ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Darklight het volgende:
Denk dat die missie gister al mislukt is
Hij heeft geen kans gehad om ongemerkt wat te doen overal zat er wel iemand op zijn velquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen dat zwaaien met dat rooie doekje? kan ik me niet voorstellen hoor...wat moest ie dan bij die deur??
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:17 schreef mriks het volgende:
over de missie van joost, het vermoeden is dat hij rob ongezien eten moet brengen
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reactsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
lijkt me stug.. gisteren bij die deur had hij niks bij zich.. en bij de screenshots van Joost bij de dagboekkamer had ie ook niks in zijn handen
Je kunt nu amper nog van ontbijt sprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:23 schreef Chara het volgende:
misschien willen ze ontbijten bij zonsondergang
aan de lading voedsel te zien, is dat dus gelukt.... vraag me af wanneer ie dat dan gedaan heeft....Toen ie "naar het toilet ging" en BB omriep dat ie zijn zender om moest doen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:22 schreef mriks het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/57#reacts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |