dat is sjeun om te hebben danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Jaco90 het volgende:
dat effect heb ik inderdaad op mensen.
jaa ben er nou tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
kan ook wel vervelend zijn. Wil je een verhaaltje horen?
Ik zit dus met m'n vriendin op een zeilkamp hé, (nee niet een verkapt ik-heb-een-meisje-post)'s avonds laat lekker op de voorkant van de boot alles romantisch etc etc. Kom er een dude naar me toe, die me ook al de hele dag achterna loopt, en die komt bij ons zitten. Hij is ook gewoon die hele avond niet meer weggegaan. Dat is KUT.quote:
"Mijn papa heeft een nieuwe Auto gekocht!"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:59 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh ik ga vandaag naar de Audi dealer en ik ga vanavond werken
wat een pauper! die snapt er ook niet veel vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:00 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik zit dus met m'n vriendin op een zeilkamp hé, (nee niet een verkapt ik-heb-een-meisje-post)'s avonds laat lekker op de voorkant van de boot alles romantisch etc etc. Kom er een dude naar me toe, die me ook al de hele dag achterna loopt, en die komt bij ons zitten. Hij is ook gewoon die hele avond niet meer weggegaan. Dat is KUT.![]()
't Vossenhol!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:02 schreef spenky het volgende:
[..]
wat een pauper! die snapt er ook niet veel van. waar ga je opzeilkampfh
wat voor autoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:01 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
"Mijn papa heeft een nieuwe Auto gekocht!"![]()
oehhh dan kank het nog wel begrijpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:03 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
't Vossenhol!oja en hij heete ook nog Geert-Jan.
![]()
hihi die had mijn papa ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:04 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Saab 95.maaruh ik ga nu ff ontbijten, ik kom straks nog wel ff.
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Beetje Fok!ken en bierdrinken vanavond ofzo
Blowen met Jimi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat moet je anders op een doorsnee zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |