Mooi he, al die fansquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Gaat lekker hier ..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie niet poept die niet stinkt......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
Al is-ie doorgaans wel heel goed, ter zake kundig en constructief bezig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaa die was echt vreselijk, van dat kind draaide mjin maag in de rondte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enge Jeanette??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie heeft het over stemmen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef BBfansje het volgende:
zijn er nog meer opties om uit te kiezen als er maar een moderator is om uit te kiezen kan je net zo goed niet stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet om te kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef SynXteR het volgende:
PS: voor iedere stem betaal ik 100 euro cash uit
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ben niet om te kopen.
scanman voor mod.
Maar waarschijnlijk maakt de crew hem pas in december mod, gezien de snelheid waarmee besloten werd om weer een derde mod op GC te z'etten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh? En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
Blabkaballahblabla [knip]
bovendien is dit niet slim in verband met de latente grootheidswaanzin waar onze Scan een beetje last van heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roep het dan nog maar een keer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Joh? En dat bepaal jij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het wel cool, een moddende Scanman! Ik bedoel, als je het maar vaak genoeg roept gebeurt het vanzelf, toch?
Tja, kijk maar naar Conflict. Die kreeg zelfs een eigen forum nadat hij er lang genoeg om gezeurd had.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Roache_ het volgende:
Ik bedoel, als je het maar vaak genoeg roept gebeurt het vanzelf, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop