Ondertussen is het 7 uur en een kwartier geworden, nu kun je het niet meer opeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb een pak vla 7 uur buiten de koelkast laten staan.
Is het nu nog eetbaar?![]()
Het gaat er niet om of het lekker is... de vraag is, is het eetbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:27 schreef MissHobje het volgende:
Je zal er niet direct aan doodgaan hoor.. maar het zal niet helemaal lekker meer zijn.. uit voorzorg gewoon kiepen dus.. (dat zou ik doen)
Zeikerd.. proef ff die vla voor danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het lekker is... de vraag is, is het eetbaar.
hey vla kan je mij 24/7 voor wakker makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie gaat er nou om kwart over één 's nachts vla eten!![]()
moeitequote:
Belangrijke vragen:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb een pak vla 7 uur buiten de koelkast laten staan.
Is het nu nog eetbaar?![]()
Ik heb het vandaag gekocht en geopend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Belangrijke vragen:
Was het pak al open?
Wat voor vla is het?
Wil je het nu gaan eten of nog bewaren?
OOk al open dus.. dan zou ik het zeker wegkiepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gekocht en geopend.
Ik heb t maar in de koelkast gezet. Maar zal het morgen wel wegkiepen![]()
zondequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OOk al open dus.. dan zou ik het zeker wegkiepen![]()
Succes![]()
staat er ook bij : houdbaaRHEIDSDATUM ?????? MITS GEKOELD ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gekocht en geopend.
Ik heb t maar in de koelkast gezet. Maar zal het morgen wel wegkiepen![]()
en zoisdatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat zal dat pak vla een zorg zijn, die is zijn drap al kwijt![]()
wel foto`s van de kots hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:18 schreef PLAE@ het volgende:
blegh.
DIt was boerenvla. Ik ga zo een poging wagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |